اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شاهرود خبر داد

برگزاری دوره‌های آموزشی برای روابط عمومی‌ اداره‌های شاهرود

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شاهرود از برگزاری دوره‌های آموزشی برای روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی این شهرستان خبر داد.

برگزاری دوره‌های آموزشی برای روابط عمومی‌ اداره‌های شاهرود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شاهرود، عباس اعتماد در آیین انتخاب اعضای هیئت‌ رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها و اطلاع‌رسانی شهرستان شاهرود، از حمایت امام جمعه، معاون استاندار، فرماندار و نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس از تشکیل شورای روابط عمومی‌های این شهرستان خبر داد.

وی اضافه کرد: انتخاب اعضای هیئت‌ رئیسه روابط عمومی‌های شهرستان‌ها برای نخستین‌بار در شهرستان شاهرود انجام می‌شود و حمایت‌های معاون استاندار سمنان و فرماندار شاهرود در تشکیل آن نقش مهمی داشته است.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شاهرود با بیان اینکه مدیرانی که به روابط عمومی اهمیت می‌دهند موفق‌ترند، اضافه کرد: بازخورد کارکردهای دستگاه‌ها باید از طریق روابط عمومی به مدیر دستگاه رسانده شود تا مدیر در برنامه‌های بعدی خود تصمیمات بهتری بگیرد.
اعتماد ارتباط مجموعه روابط عمومی با مدیران دستگاه‌ها را مهم خواند و گفت: این امر نیازمند کار آموزشی در سطح مدیریتی است و مدیران باید با جایگاه و وظایف روابط عمومی بیش از پیش آشنا شوند.
وی ارتباط مؤثر روابط عمومی با اصحاب رسانه را باعث تقویت خبر و اطلاع‌رسانی صحیح و دقیق دانست و افزود: با توجه به اینکه شاهرود بیشترین نشریه را در استان دارد، روابط عمومی دستگاه‌ها باید با ایجاد تعامل با نشریات علاوه بر دادن آگهی و عملکرد که لازمه حیات نشریات است، کار اطلاع‌رسانی به مردم را به بهترین نحو انجام دهند.
دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شاهرود با تأکید بر توجه به آموزش و برگزاری دوره‌های آموزشی ادامه داد: یکی از محورهای مهم فعالیت در شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان شاهرود، ساماندهی نحوه عملکردی روابط‌عمومی‌هاست که باید در مسیر همسوسازی برای رسیدن به اهداف حرفه روابط عمومی باشد.
مدیر روابط عمومی فرمانداری شاهرود از انتخاب روابط عمومی‌های برتر در سال جاری و برگزاری نشست‌های مشترک با خبرنگاران توسط شورای اطلاع‌رسانی این شهرستان خبر داد.
به گفته وی، اعضای هیئت‌ رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان شاهرود پنج نفر هستند که به‌ عنوان مشاور معاون استاندار سمنان و فرماندار شاهرود انتخاب خواهند شد.

انتهای پیام/2249/ز/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول