اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر ورزش و جوانان:

تور دوچرخه‌سواری ایران ـ آذربایجان، برند ورزش آذربایجان‌شرقی است

معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه تور دوچرخه‌سواری ایران ـ آذربایجان، برند استان آذربایجان‌شرقی است، گفت: برای برگزاری هرچه بهتر تور سی‌ام، مسئولان برگزاری تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت.

تور دوچرخه‌سواری ایران ـ آذربایجان، برند ورزش آذربایجان‌شرقی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از ستاد خبری سی‌امین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی نیمه حرفه‌ای ایران ـ آذربایجان،  غلامرضا شعبانی‌بهار در آیین افتتاحیه سی‌امین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی نیمه حرفه‌ای ایران ـ آذربایجان اظهار داشت: برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری با مسابقات میدانی متفاوت است و در مسابقاتی همچون دوچرخه‌سواری خیلی از اختیارات در دست برگزار کننده نیست و برای انجام برنامه‌ها و برگزاری مسابقات، نیاز به یک هماهنگی دقیق و منسجم و البته کار مضاعف وجود دارد.

وی با بیان اینکه تور دوچرخه‌سواری ایران ـ‌‌‌ آذربایجان به نام استان آذربایجان‌شرقی نقش بسته است، گفت: نهالی که همکاران قبلی ما در ورزش کاشته‌اند، باید تلاش کنیم که در گام اول آن را حفظ کنیم و در گام دوم به سمت حرفه‌ای شدن و ارتقای سطح سوق دهیم، البته کسب چنین کیفیتی چندان ساده نیست اما در مقابل اراده همه چیز امکان‌پذیر است.

شعبانی‌بهار افزود: تور دوچرخه‌سواری ایران ـ آذربایجان، برند ورزش استان آذربایجان‌شرقی است و برای برگزاری هرچه بهتر تور سی‌ام، مسئولان برگزاری تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت.

وی گفت: بنده در دیگر استان‌ها مسابقاتی به این قدمت ندیده‌ام و هیچ رویداد ورزشی در کشور نبوده که 30 سال مداوم برگزار شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: با این حال باید بگویم که استان آذربایجان‌شرقی ارزش و استحقاق برخورداری از چنین رویدادی را دارد و امیدوارم که سال به سال شاهد پیشرفت و برگزاری موفق این تور باشیم.

سی‌امین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران ـ آذربایجان با حضور تیم‌های ناویتاس ساتالیست استرالیا، سرچ تو ریته ین استرالیا، تیم ملی گرجستان، تیم ملی مغولستان، ان اس سی مالزی، تورکو شکر ترکیه، سی سی ان سایکلینگ لائوس، ترانگانو مالزی، تیم ملی سوریه، تیم ملی ارمنستان، وینو فورائور قزاقستان، لویشان لند اسکیپ جمهوری خلق چین، ای سی اسپارتا پراگ جمهوری چک و تیم‌های داخلی پتروشیمی و شهرداری تبریز، سپاهان اصفهان، پیشگامان کویر یزد و تیم ملی ایران برگزار می‌شود.

مرحله اول سی‌امین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی ایران ـ آذربایجان تحت عنوان کاروان سرداران شهید آذربایجان، در مسیر تبریز به مشگین‌شهر، به نام شهید جواد یاری نامگذاری شده و یاد این قهرمان که سابقه حضور در تور دوچرخه‌سواری را دارد، زنده نگه داشته می‌شود.

انتهای پیام/60002/ط/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول