اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان خبر داد

فعالیت سامانه 120 به عنوان پل ارتباطی مردم زنجان با پلیس

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان از فعالیت سامانه 120 به عنوان پل ارتباطی مردم با پلیس در حوزه راهنمایی و رانندگی خبر داد.

فعالیت سامانه 120 به عنوان پل ارتباطی مردم زنجان با پلیس

رمضان آفریدون امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان برای برقراری امنیت و آسایش و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط مردم از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کند.

وی از فعالیت سامانه 120 به عنوان پل ارتباطی مردم با پلیس در حوزه راهنمایی و رانندگی خبر داد و گفت: مردم می‌توانند در زمینه اطلاع رسانی از وضعیت جاده‌ها، اعلام حوادث رانندگی و ...از این سامانه استفاده کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان سامانه 120 را یک سامانه‌ای بسیار ارزنده برای مردم دانست و یادآور شد: فعالیت سامانه 120 ترافیک خطوط سامانه 110 را کاهش داده است.

وی ادامه داد: خدمات متنوعی از طریق سامانه 120 به همشهریان در حوزه راهنمایی و رانندگی ارائه می‌شود.

آفریدون با اشاره به اینکه این سامانه اطلاعات مختلفی در حوزه راهنمایی و رانندگی را به همشهریان ارائه می‌دهد، تصریح کرد: این اطلاعات شامل وضعیت جاده‌ها، آب و هوا و اطلاعات عمومی مرتبط با راهنمایی و رانندگی است.

* فعالیت رایگان سامانه 120 در حوزه راهنمایی و رانندگی

وی سامانه 120 را پل ارتباطی مردم با پلیس در حوزه راهنمایی و رانندگی اعلام کرد و افزود: این سامانه به صورت رایگان در طول شبانه روز در خدمت مردم است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان اضافه کرد: شهروندان می‌توانند از وضعیت جاده، اعلام حوادث رانندگی و ...از این سامانه استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: اپراتورهای این سامانه علاوه بر خدمات فوق خدمات مشاوره‌ای نیز در حوزه راهنمایی و رانندگی به همشهریان ارائه می‌کند.

آفریدون در پایان بیان داشت: همشهریان می‌توانند به صورت رایگان علاوه بر خطوط ثابت از طریق تلفن‌های همراه نیز با سامانه 120 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/73008/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول