اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه

برنامه‌های هفته جوان در کرمانشاه اعلام شد

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه برنامه‌های این اداره‌کل را به مناسبت هفته جوان اعلام کرد.

برنامه‌های هفته جوان در کرمانشاه اعلام شد

مجتبی جوهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از برگزاری برنامه‌های متنوع اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به مناسبت آغاز هفته جوان خبر داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تقدیر از جوانان برتر استان را در 12 خردادماه با حضور جوانان و مسئولان اجرایی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های هفته جوان اعلام کرد و گفت: برپایی ایستگاه جوانی به‌ طور هم‌زمان در بوستان‌های شبدیز، بسیج و پارک شرقی از تاریخ هفتم الی نهم خردادماه سال‌جاری و تشکیل کمپ‌های مجازی جوانان منطقه‌ای در سه حوزه فرهنگی، ورزشی و آموزشی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته جوان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری نشست‌های تخصصی در هفته جوان اظهار کرد: این نشست‌ها در سه بخش خانواده، مهدویت و فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی تشکیل می‌شود.

وی تصریح کرد: برگزاری سه کارگاه با موضوع‌های کنترل خشم، خلاقیت، کارآفرینی و راه‌اندازی 9 بخش مشاوره در حوزه خانواده، روان‌شناسی و مسائل مذهبی برنامه‌های دیگر هفته جوان است.

این مسئول ساخت مستند جوانی در سه پارک پرتردد شهر کرمانشاه، اجرای مسابقات ورزشی، برگزاری نمادین ورزش‌های باستانی، اجرای بازی تاکرا با حضور تیم قهرمان جهان، راه‌اندازی سه آتلیه جوانی و یک غرفه پخش فیلم با همکاری سمن‌ها و جوانان را از برنامه‌های مهم دیگر هفته جوان ذکر کرد.

جوهری از برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه جوانان روستایی در تاریخ یازدهم خردادماه در بخش بیلوار خبر داد و اضافه کرد: هدف از اجرای این جشنواره مشارکت بیشتر جوانان روستایی در فعالیت‌های اجتماعی و ورزشی است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری نشست مشترک مسئولان اجرایی استان و سمن‌ها با حضور استاندار کرمانشاه، مشارکت در برنامه رادیویی «در مسیر جوانی» به مدت یک هفته و برگزاری مراسم‌های ویژه در شهرستان‌ها از دیگر برنامه‌های هفته مذکور است.

انتهای پیام/2700/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول