اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان:

80 درصد بودجه کشور در بخش بودجه‎های جاری دولت هزینه می‎شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: 80 درصد بودجه کشور در بخش بودجه‎های جاری دولت هزینه می‌شود.

80 درصد بودجه کشور در بخش بودجه‎های جاری دولت هزینه می‎شود
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‌اصغر طهماسبی بعد از ظهر امروز در جلسه مشترک کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی، کارگروه سلامت و امنیت غذایی و کمیته بیماری‎های خاص استان گلستان اظهار کرد: همان طور که دولت سازندگی با خزانه خالی سر کار آمد دولت یازدهم نیز دولت را با خزانه خالی تحویل گرفته است.

وی با بیان اینکه در دولت سازندگی امکان تجارت خارجی وجود داشت،تصریح کرد: دولت یازدهم شاگرد دولت سازندگی است و با سیلی صورت خود را سرخ نگاه می‎دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه 80 درصد بودجه کشور در بخش بودجه‎های جاری دولت هزینه می‎شود، گفت: برای ایجاد توانمندی در کشور نیاز به فرهنگ‌سازی داریم و اعتقاد ما مبنی بر این است که دانشگاه علوم پزشکی به تنهایی نمی‎تواند همه مشکلات سلامت را حل کند.

ذخایر آبی استان گلستان 2 میلیارد و 500 متر مکعب است / خدمات خوبی در گلستان در عرصه سلامت انجام شد

طهماسبی با بیان اینکه همه حوزه احتماعی نیاز به فرهنگ‌سازی دارد، بیان داشت: با وجودی که همه ما اعتقاد داریم که گلستان در نوار خشک‌سالی قرار دارد و با کمبود آب رو‌به‌رو است اما اهتمام جدی به موضوع منابع آب نداریم.

وی با بیان اینکه ذخایر آبی استان گلستان 2 میلیارد و 500 متر مکعب است، گفت: ما نیاز داریم که در سال 7 میلیارد متر مکعب در سال آب تولید کنیم تا به یک میانگین جهانی نزدیک شویم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان افزود: مطالبات مردم به حق است و ملت ایران وظایف خود را در طی 36 سال از عمر انقلاب اسلامی گذشته به خوبی انجام دادند و در تمامی دشواری‎های این انقلاب در میدان بودند.

طهماسبی اذعان کرد: حضور مردم در میادینی چون 22 بهمن حمایت از نمایندگان مردم در مذاکره هسته‎ای بوده و ملت ایران به استکبار نشان دادند که مسئولان خود را تنها نخواهند گذاشت.

وی با بیان اینکه ورود خیرین به حوزه آموزش و پرورش بخش عمده‎ای از مشکلات آموزش و پرورش را بر طرف کرده، یادآور شد: خیرین سلامت در عرصه‎های مختلف تلاش می‎کنند و خدمات خوبی را در استان گلستان در عرصه سلامت انجام داده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان افزود: گلستان با وجود آن که یک استان توسعه یافته نیست اقدامات فرهنگی خوبی را با توجه به تنگناهای اقتصادی در ماه شعبان انجام داده که می‎توان به برگزاری یادواره شهدای تخریب خطه شمال کشور، اعزام زائران به مراسم ارتحال امام و آذینبندی خیابان‎ها اشاره کرد.

طهماسبی با بیان اینکه یک‌میلیارد تومان برای اعزام زائران به مراسم ارتحال امام(ره) بودجه تخصیص داده شده، خاطر‎نشان کرد: در شب گذشته بیش از 10 هزار نفر در یادواره شهدای تخریب خطه شمال کشور شرکت کردند و اگر کمک‎های مالی تولیدکنندگان و مردم نبود این برنامه‎های فرهنگی به این عظمت شکل نمی‎گرفت.

وی با بیان اینکه کمیته‎های بیماری‎های خاص در هفته گذشته در استان گلستان شکل گرفته، اذعان کرد: ایجاد صندوق حمایتی از بیمارهای خاص، طرح ملی جلوگیری از بیماری تالاسمی، طرح بیمه رایگان بیماری‎های خاص، گسترش و تجهیز مراکز دیالیز را در استان گلستان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در حال پیگیری هستیم.

انتهای پیام/83015/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول