اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت بوشهر خبر داد

بهره‌برداری از 159 واحد صنعتی در دشتستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از بهره‌برداری از 159 واحد صنعتی در دشتستان خبر داد.

بهره‌برداری از 159 واحد صنعتی در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، سید محمد حسینی‌محمدی شامگاه پنجشنبه در بازدید معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از دشتستان اظهار کرد: سفر معاون وزیر به منظور بررسی وضعیت واحدهای تولیدی در مناطق مختلف استان بوشهر انجام شده است و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر در این زمینه برسیم.

وی افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت در راستای خدمت‌رسانی به جامعه هدف و تقویت واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند و اقدامات لازم را در این راستا انجام خواهد داد.

حسینی‌محمدی تصریح کرد: در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر شاهد فعالیت صنایع مختلفی هستیم و شهرک‌های صنعتی در شهرستان‌های مختلف نیز فعال و پویا هستند، البته برای فعالیت بیشتر و باکیفیت‌تر صنایع باید بیشتر تلاش شود.

وی بیان کرد: ارائه تسهیلات و وام‌های کم‌بهره برای تقویت واحدهای تولیدی امری مهم است که موجب ایجاد اشتغال پایدار و رونق کسب و کار می‌شود و برای این مهم نیز برنامه‌ریزی شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از بهره‌برداری از 159 واحد صنعتی در دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: بر اساس آمار و ارقام موجود در شرایط کنونی تعداد 159 واحد صنعتی در دشتستان به بهره‌برداری رسیده که از این تعداد 104 واحد فعال هستند و بخشی از این واحدهای صنعتی در شهرک صنعتی برازجان قرار دارند.

انتهای پیام/2451/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول