اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرج:

پیروی و اطاعت از سخنان رهبری درباره انرژی هسته‌ای مهمترین اولویت است

امام جمعه کرج گفت: پیروی و اطاعت از سخنان رهبری درباره انرژی هسته‌ای مهمترین اولویت است.

پیروی و اطاعت از سخنان رهبری درباره انرژی هسته‌ای مهمترین اولویت است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، آیت الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرج ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: مقام معظم رهبری در خصوص توافقات هسته‌ای فرمایشاتی را فرمودند که همه و به ویژه تیم مذاکره‌کننده باید این فرمایشات را سرلوحه قرار دهند.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به تهدیدات کاخ سفید علیه کشور اظهار کرد: آمریکا و همه دشمنان آگاه باشند که در صورت هر گونه تجاوزی به کشور از سوی فرزندان این انقلاب پاسخ کوبنده‌ای را خواهند گرفت.
امام جمعه کرج بیان داشت: مذاکره‌کنندگان در مسئله هسته‌ای زیاده‌خواهی‌هایی را دارند و می‌خواهند از مراکز نظامی ایران بازدید داشته باشند که این به مهم قابل قبول نیست.
حسینی‌همدانی گفت: در این راستا تیم هسته‌ای کشور باید در برابر این گونه زیاده‌خواهی آنان آگاهانه و هوشیارانه عمل کنند.
خطیب جمعه کرج افزود: البته مردم و مسئولان باید از تلاش‌ها و اقدامات تیم مذاکره‌کننده کشور حمایت کنند تا اعضای این تیم بتوانند با پشتوانه و حمایت‌های مردم و مسئولان به خوبی این مهم را به پیش ببرند و نتایج این مذاکرات را به نفع کشور انجام دهند.
حسینی‌همدانی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی نیز باید در این زمینه به صورت دقیق و اصولی گام بردارد.
نماینده ولی فقیه در استان البرز در ادامه سخنان خود با اشاره به نزدیک شدن 15 شعبان سالروز میلاد با سعادت امام عصر (عج) گفت: ولایت‌پذیری از مهمترین ارکان جامعه اسلامی است.

انتهای پیام/2302/گ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول