اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودبار:

سربازان گمنام امام زمان (عج) با تمام قدرت از منافع ملی صیانت می‌کنند

امام جمعه رودبار جنوب گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) با تمام قدرت از منافع ملی صیانت کردند و همیشه به دنبال وحدت و انسجام ملی هستند.

سربازان گمنام امام زمان (عج) با تمام قدرت از منافع ملی صیانت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، حجت‌‌الاسلام عباس گروهی ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه رودبار اظهار کرد: جاهلیت سابق و جدید شباهت‌هایی دارد از جمله نهادینه‌سازی ظلم و جور در عالم و جاهلیت صرفا به معنای نادان بودن نیست و به تعبیر رهبر انقلاب جاهلیت به معنای وسیع عبارت از غلبه و حاکمیت نیروی شهوت و غضب انسانی بر محیط زندگی است.

امام جمعه رودبار ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت ولیعصر (عج) و نامگذاری این روز به نام سربازان گمنام افزود: این قشر از جامعه خدمات و زحمات بسیار زیادی را دارند و شبانه‌روز بدون وقفه مشغول به خدمت‌رسانی هستند.

گروهی تصریح کرد: از جمله خدمات آنها تامین امنیت است که یکی از نعمت‌های بزرگ و پنهان الهی است و زمانی انسان متوجه این نعمت بزرگ می‌شود که مبتلا به ناامنی شود و معنا و مفهوم امنیت را مردم سوریه، عراق و غزه اکنون می‌دانند که مبتلا به ناامنی هستند.

وی ادامه داد: ملت ایران از این جهت که از نعمت امنیت برخوردار هستند این نعمت را مدیون زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) می‌دانند، البته سایر نیروهای نظامی هم نیز در تامین امنیت سهیم هستند.

گروهی حفاظت و صیانت از منافع ملی و دستاوردهای علمی را از دیگر وظایف سربازان گمنام امام زمان (عج) دانست و افزود: آنها با تمام قدرت از منافع ملی صیانت کردند و همیشه به دنبال وحدت و انسجام ملی هستند.

وی به مسئله مذاکرات هسته‌ای اشاره و بیان داشت: از روز اول شعار ما این بوده که انرژی هسته‌ای حق مسلم ملت ما است و نظر مقام معظم رهبری نیز در این موضوع کاملا واضح و شفاف است.

گروهی تصریح کرد: توافق خوب و منطقی از نظر ملت و رهبری توافقی است که تمام تحریم‌ها یک‌جا و همزمان با امضای توافقنامه کاملا لغو شود و دستاوردهای هسته‌ای و میزان غنی‌سازی در حد و نیازهای واقعی کشور باشد و هیچ محدویتی برای استمرار تحقیقات و پیشرفت‌های علمی و فنی در امور هسته‌ای وجود نداشته باشد.

وی با بیان اینکه باید نظارت‌ها و بازرسی‌ها در حد متعارف بین‌المللی باشد، افزود: هیچ‌گونه نظارتی بر مراکز نظامی و امنیتی پذیرفته نیست و تعهدات باید دوجانبه باشد و اگر دشمن نقض عهد کرد ما هم مقابله به‌مثل می‌کنیم.

انتهای پیام/2655/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول