اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

۱۱ خرداد‌ماه ۱۳۹۳

نخستین گروه جهادی قرآنی به مناطق محروم دزفول می‌روند

رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ از اعزام نخستین گروه جهادی قرآنی به منطقه احمد فداله از توابع شهرستان دزفول استان خوزستان خبر داد.

نخستین گروه جهادی قرآنی به مناطق محروم دزفول می‌روند

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، نخستین گروه از گروه‌های جهادی قرآنی ۱۱ خرداد‌ماه ۱۳۹۴ به مناطق محروم شهرستان دزفول از توابع استان خوزستان اعزام می‌شوند.

رحیم قربانی رئیس سازمان قرآن و عترت سپاه محمد‌ رسول‌الله(ص) در گفت‌وگو با فارس؛ از اعزام گروهی از قاریان و حافظان قرآن به مناطق محروم دزفول خبر داد و گفت: نخستین گروه جهادی قرآنی روز ۱۱ خرداد‌ماه به مدت پنج روز به منطقه احمد فداله از مناطق محروم شهرستان دزفول اعزام خواهند شد.

 

 

وی از راه‌اندازی دو ایستگاه قرآنی در این منطقه خبر داد و گفت: طی ایام برگزاری اردو دو ایستگاه برای خواهران و برادران راه‌اندازی می‌شود که در آن علاقه‌مندان تحت آموزش‌هایی مانند تصحیح قرائت نماز، روخوانی‌ و روانخوانی قرآن کریم و مشاوره‌های قرآنی قرار می‌گیرند، همچنین در این ایام محافل قرآنی هم برای مردم این منطقه برگزار خواهد شد.

قربانی درخصوص منطقه احمد فداله از توابع دزفول گفت: این منطقه از مناطق محروم استان خوزستان است که مردم آنجا از امکانات اولیه مانند برق و تلفن محروم هستند که این گروه برای ارائه خدمات پزشکی و قرآنی اعزام خواهد شد.

رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران سفر اول را برای شناسایی موارد خدمت‌رسانی دانست و گفت: در نخستین اعزام بیشتر به دنبال کسب تجربه و شناسایی موضوعات خدمت‌رسانی قرآنی به مردم مناطق محروم هستیم و به لطف خدا در سفر‌های بعد با قوت بیشتری به یاری مردم خواهیم شتافت.

وی از ارسال برخی اقلام مورد نیاز مردم به همراه گروه به مناطق محروم خبر داد و گفت: در این سفر‌ها مقداری از اقلام و وسایل مورد نیاز مردم مناطق محروم خصوصاً قرآن کریم به همراه گروه ارسال و سایر وسایل مورد نیاز هم شناسایی و بعداً برای آنان ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول