اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان خبر داد

استفاده از ظرفیت رسانه‌ای برای جلب مشارکت در احداث زائرسرای کربلا

مدیرعامل خانه مطبوعات همدان از استفاده از ظرفیت رسانه‌ای برای جلب مشارکت مردمی در احداث زائرسرای کربلای معلی در همدان خبر داد.

استفاده از ظرفیت رسانه‌ای برای جلب مشارکت در احداث زائرسرای کربلا

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدرضا عارف ظهر امروز در نخستین نشست مطبوعاتی اعضای هیئت امنای زائرسرای همدانی‌ها در کربلای معلی اظهار کرد: اهالی رسانه‌ای استان در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی از جنگ تحمیلی و دوران سازندگی گرفته تا حال حاضر برای پیشرفت کشور، حضور پررنگی داشته‌اند.

وی افزود: در حال حاضر بیش از 65 دفتر خبری شامل خبرگزاری‌ها، روزنامه‌های کشور، سایت‌های خبری، روزنامه و هفته‌‌نامه‌های محلی در سطح استان همدان فعال است.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان اضافه کرد: از این تعدد رسانه‌ای و فضای موجود به بهترین شکل ممکن می‌توان در بحث اطلاع‌رسانی استفاده کرد.

وی یادآور شد: اصحاب رسانه‌ای همدان در دستگاه امام حسین(ع) عاشقانه پای کار هستند و هر کاری بتوانند در این زمینه انجام خواهند داد.

عارف با بیان اینکه 70 درصد از افراد شاغل در رسانه‌ها جوانان هستند خاطرنشان کرد: عشق جوانان خبرنگار به حضرت اباعبدالله(ع) آن قدر بالاست که در دو سال اخیر تعداد زیادی از این زحمت‌کشان به زیارت عتبات عالیات مشرف شده‌اند.

وی افزود: در بحث اطلاع‌رسانی، رسانه‌های فعال استان برای پوشش اقدامات هیئت امنا از همه توان و ظرفیت خود استفاده خواهند کرد.

گفتنی است در سفر اخیری که آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی امام جمعه همدان به اتفاق جمعی از مدیران و اعضای هیئت امنای این زائرسرا به عراق داشتند یک هتل در 6 طبقه و همچنین یک قطعه زمین 500 متری برای ساخت و تجهیز زائرسرای همدانی‌ها در نظر گرفته شده که برای خرید هتل و زمین بیش از 12 میلیارد تومان نیاز است.

انتهای پیام/89020/س30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول