اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

تجمع بازیکنان راه‌آهن مقابل فدراسیون فوتبال

ناراحتی راه‌آهنی‌ها از بی‌توجهی کفاشیان به آنها/رئیس فدراسیون حاضر به پاسخگویی به خبرنگاران هم نشد

بازیکنان تیم فوتبال راه‌آهن که در جلوی فدراسیون فوتبال حاضر شده بودند پس از بی‌اعتنایی کفاشیان به آنها ناراحت شدند و فدراسیون را ترک کردند.

ناراحتی راه‌آهنی‌ها از بی‌توجهی کفاشیان به آنها/رئیس فدراسیون حاضر به پاسخگویی به خبرنگاران هم نشد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تنی چند از بازیکنان راه‌آهن از جمله امین منوچهری، بهادر عبدی، عباس محمدرضایی، میلاد و مهرداد محمدی، میلاد ابطحی،‌ محمد ستاری، علی عظیمی، سیداحمد موسوی در جلوی در فدراسیون فوتبال حاضر شدند تا اعتراض خود را نسبت به رأی کمیته استیناف مبنی بر سقوط راه‌آهن به لیگ دسته اول و صعود پیکان به لیگ برتر اعلام کنند.

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال به همراه مهدی تاج رئیس سازمان لیگ هنگامی که با این بازیکنان روبه‌رو شدند حاضر به صحبت با آنها نشدند و اعلام کردند که باید در جلسه‌ای حاضر شوند. آنها پاسخگوی خبرنگاران هم نبودند و به سرعت فدراسیون را ترک کردند.

امین منوچهری مهاجم راه‌آهن در خصوص اعتراض‌شان به رأی کمیته استیناف خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم که مسئولان قصد داشتند از شر راه‌آهن راحت شوند زیرا ما پول نداشتیم و می‌خواستند تیم‌هایی در لیگ حاضر شوند که مبالغ هنگفتی هزینه می‌کنند. ما کسی را نداشتیم که از حق‌مان دفاع کند اما مطمئن باشید که تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا به حق خودمان برسیم.

وی ادامه داد: اگر بازی‌های ما مقابل تیم‌های صدر جدولی چون نفت، سپاهان و تراکتور هم بود آیا باز هم چنین حکمی را صادر می‌کردند؟ آنها قصد داشتند پیکان را به لیگ برتر بیاورند که چنین کاری کردند.

بازیکنان راه آهن نسبت به اینکه علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال به آنها توجهی نکرده و محل فدراسیون را ترک کرده معترض شدند و گفتند که ماندن ما فایده‌ای ندارد و به همین دلیل تصمیم گرفتند محل را ترک کنند.

عبدی در این زمینه به خبرنگار فارس گفت:‌من به آقای کفاشیان سلام کردم اما او حتی 20 ثانیه هم صبر نکرد تا صحبت‌های  من را بشنود و به سرعت به سمت ماشین خود رفت شاید او ناراحت می‌شد که چنین صحبت‌هایی را بخواهد بشنود. واقعا نمی‌دانم چه بگویم.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول