اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از برخورد با خبرنگاران و عکاسان انجام شد

ممانعت از ورود هواداران تیم تراکتورسازی به محل تمرین

بعد از خبرنگاران و عکاسان از ورود هواداران و تماشاگران تیم تراکتورسازی به محل تمرین این تیم جلوگیری شد.

ممانعت از ورود هواداران تیم تراکتورسازی به محل تمرین

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تمرین عصر امروز تیم تراکتورسازی با ممانعت حضور هواداران و تماشاگران تیم تراکتورسازی همراه بود.

دو روز پیش در اولین جلسه تمرینی تیم تراکتورسازی از ورود عکاسان و خبرنگاران به میدان تمرین تیم تراکتورسازی جلوگیری به‌عمل آمد و ذوالفقاری آنها را به سکوی تماشاگران فرستاد که خبرنگاران و عکاسان به‌صورت دسته جمعی و به نشانه اعتراض محل تمرین را ترک کردند.

عصر امروز نیز بدون خبر قبلی از حضور هواداران تیم تراکتورسازی به محل تمرین این تیم واقع در کمپ تراکتورسازی جلوگیری شده است.

در حال حاضر ایوب ذوالفقاری سرپرست تیم تراکتورسازی در حال گفت‌وگو با هواداران است و از هواداران فرصت خواسته تا با مدیریت باشگاه جهت هماهنگی ورود آنان در این تمرین و یا تمرینات بعدی، مذاکره و هماهنگی لازم صورت پذیرد.

هر چند علت این جلوگیری اعلام نشد اما به گفته هواداران حاضر در تمرین روز گذشته، عده‌ای انگشت شمار از هواداران حاضر در تمرین به عملکرد مدیریت باشگاه انتقاد کرده و مربی قبلی تیم را تشویق کردند.

بعد از ممانعت ورود تماشاگران تیم تراکتورسازی، ایوب ذوالفقاری با هواداران صحبت کرده و از آنها فرصت خواست تا مشکل را حل کند.

وی بعد از 45 دقیقه گفت‌و‌گو با مدیر باشگاه و حراست کارخانه موفق شد اجازه حضور هواداران تیم تراکتورسازی به تمرین را اخذ کند.

یکی از ماموران حراست کارخانه تراکتورسازی با اعتراض به ذوالفقاری گفته بود باشگاه طی نامه‌ای خواستار جلوگیری از حضور هواداران تیم به تمرین شده بود و حالا هم تلاش می‌کند که آنها به محل تمرین حاضر شوند.

تماشاگران تیم تراکتورسازی در حالی موفق به حضور در محل تمرین شدند که نیمی از زمان تمرین سپری شده بود.

هنوز مشخص نشده است که این لغو ممانعت تنها به این تمرین مربوط بوده و آیا هواداران فردا هم می‌توانند در تمرینات تیم تراکتورسازی حضور یابند یا خیر؟

انتهای پیام/60001/ل30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول