اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قروه:

کارکنان دولت حق عضویت در ستادهای تبلیغاتی داوطلبان مجلس را ندارند

فرماندار قروه گفت: امسال انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود که هیچ یک از کارکنان دولت حق عضویت در ستادهای تبلیغاتی داوطلبان مجلس را ندارند.

کارکنان دولت حق عضویت در ستادهای تبلیغاتی داوطلبان مجلس را ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، شعبان سپهر در جلسه شورای اداری این شهرستان که امشب برگزار شد، اظهار داشت: همه باید برای برگزاری انتخاباتی پرشور و با شکوه تلاش کنند.

وی با بیان اینکه تمامی مدیران اجرایی به عنوان نماینده فرماندار در روند انتخابات، حضور خواهند داشت، تاکید کرد: به همین دلیل هیچ مدیر اجرایی حق ورود در ستادهای تبلیغاتی هیچ شخصی را ندارند.

سپهر افزود: مدیران اجرایی حق فعالیت مستقیم در ستادها را نیز نخواهند داشت و نباید عضو شوند که در صورت مشاهده با متخلفین برخورد می‌شود.

فرماندار قروه در ادامه با اشاره به بحران آب در این شهرستان به قطعی یک روزه آب در نخستین روز از ماه مبارک رمضان در این شهر اشاره کرد و گفت: وضعیت آب فعلا مطلوب است و در تلاش برای تامین ضریب امنیت هستیم تا با جیره‌بندی مواجه نشویم.

وی دلیل این قطعی را ناشی از شکستگی خط انتقال آب اعلام و از تلاش تمامی دستگاه‌های اجرایی در این راستا تقدیر و از مردم قروه عذرخواهی کرد.

سپهر با تاکید بر جدی گرفتن بحران آب، افزود: باید فرهنگ استفاده درست را به هم متذکر شویم تا از آب تصفیه شده که رو به کمبود است برای مصارف غیرخوراکی استفاده نشود.

فرماندار قروه در ادامه با اعتبارات عمرانی این شهرستان هم اشاره کرد و افزود: اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شهرستان امسال 99 میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه این اعتبار جدا از اعتبارات ملی، ملی ـ استانی شده و استانی است، خاطرنشان کرد: فرآیند توزیع اعتبارات ماده 180 امسال با سال گذشته تفاوت دارد و در چارچوب سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی توزیع خواهد شد.

به گفته فرماندار قروه، امسال، سال دشواری از لحاظ اعتباری برای شهرستان است اما این امر نباید مانع از انجام کار شود.

این مسئول با انتقاد از روند اجرایی‌شدن هدفمندی یارانه‌ها، خاطرنشان کرد: اصل این طرح، طرحی درست بود اما شیوه اجرای آن صحیح نبود.

وی افزود: اگر این طرح درست اجرا می‌شد امروز شاهد ارتقای سطح خدمات در ادارات، ایجاد اشتغال و ارتقای کمک به مددجویان زیرپوشش نهادهای حمایتی بودیم و 30 درصد سهم بخش تولید نیز محقق می‌شد.

فرماندار قروه در بخش دیگری از سخنان خود به مذاکرات تیم هسته‌ای کشورمان اشاره و خاطرنشان کرد: این تیم با رعایت خطوط قرمز نظام و توصیه‌های مقام معظم رهبری در تلاش است تا با به نتیجه رساندن مذاکرات، گامی برای رفع تحریم بردارد.

سپهر خاطرنشان کرد: هر چند ما به این مذاکرات وابسته نیستیم و بر اساس اقتصاد مقاومتی حرکت خواهیم کرد.

وی افزود: در مقابله با تحریم‌های ظالمانه نظام سلطه، اگر بر داخل اتکا نکنیم ضربات سختی خواهیم خورد.

انتهای پیام/79009/ج30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول