اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد تویسرکان خبر داد

اطعام 15 هزار مددجوی کمیته امداد تویسرکان با حمایت خیران

مدیر کمیته امداد تویسرکان از اطعام 15 هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد تویسرکان با کمک خیران در ایام ماه رمضان خبر داد.

اطعام 15 هزار مددجوی کمیته امداد تویسرکان با حمایت خیران

سعید حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان از کمک 400 میلیون ریالی صندوق خیریه امیرالمومنین(ع) ایران خودروی تهران در قالب سبد کالا خبر داد و اظهار کرد: این سبد کالا شامل برنج، قند، روغن، عدس، لوبیا، ماکارونی، پنیر و خرما است.

وی با اشاره به اینکه سبد کالای غذا به 290 خانوار یتیم زیر چتر حمایت کمیته امداد تویسرکان هدیه شده، هزینه صرف شده برای سبد کالا را 200 میلیون ریال اعلام کرد.

مدیر کمیته امداد تویسرکان از توزیع سبد کالای جیره خشک با صرف 600 هزار ریال برای هر بسته نام برد و گفت: 15 هزار نیازمند زیر پوشش کمیته امداد تویسرکان با همیاری خیران در ایام ماه رمضان افطار می‌شوند.

وی به تفقد و دلجویی از مددجویان با همراهی مسئولان و خیران اشاره کرد و ادامه داد: طرح مفتاح‌الجنه پل ارتباطی برای برقراری ارتباط و آشنایی بیشتر مددجویان و خیران و بهترین راه برای جلب اعتماد خیران و ترغیب بیش از پیش آن‌ها در مساعدت به نیازمندان است.

حسینی با اشاره به سرکشی از 300 خانوار مددجو به صورت انتخابی در چارچوب این طرح گفت: مشکلات مددجویان در طرح مفتاح‌الجنه بررسی می‌شود که گاهی به خاطر حضور مسئول دستگاه اجرایی در طرح نیز برطرف می‌شود.

وی به برگزاری یک دوره مسابقات روخوانی قرآن برای مددجویان و تقدیر از نفرات برتر اشاره کرد و افزود: برنامه روخوانی قرآن برای کارکنان، سه دوره کلاس تجوید و روخوانی قرآن کریم و کلاس‌های نهج‌البلاغه ویژه بانوان مددجو در ماه رمضان برگزار می‌شود.

مدیر کمیته امداد تویسرکان از طرح همیان مولا با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی نام برد و اظهار کرد: کمیته امداد تویسرکان در قالب طرح همیان مولا آماده دریافت مساعدت‌های نقدی و غیر نقدی مردم و خیران است.

وی با اشاره به اینکه جمع‌آوری نذورات و کمک‌های مردم و نیکوکاران در نهاد کمیته امداد و سه مرکز نیکوکاری انجام می‌شود، تاکید کرد: امیدواریم در ماه ضیافت‌الله مردم خیرخواه بیش از گذشته کمیته امداد را حامی باشند.

رئیس کمیته امداد تویسرکان خاطرنشان کرد: فطریه مردم خداجوی تویسرکان نیز با کمک هیئت‌امنای مساجد جمع‌آوری و میان افراد بی‌بضاعت همان محله و مسجد توزیع می‌شود.

به گفته این مسئول، یک‌هزار و 500 سبد کالا با صرف هزینه‌ای بالغ بر 600 هزار ریال برای هر سبد از محل اعتبارات کمیته امداد به مددجویان بی‌بضاعت در این ایام داده خواهد شد.

حسینی از اجرای برنامه مذهبی در چارچوب طرح فلاح سخن راند و متذکر شد: این گونه برنامه‌ها با حمایت مادی و معنوی کمیته امداد به میزبانی خانواده‌های مددجو برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حامی‌یابی برای افراد زیر پوشش کمیته امداد در ماه رمضان به ویژه در روزهای خاص افزود: واحد سیار کمیته امداد مستقر در مراکز تجمع مردم با ارائه کارتکس از ایتام اقدام به حامی‌یابی می‌کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی تویسرکان تعداد حامیان ایتام کمیته امداد تویسرکان را 2 هزار و 900 نفر اعلام کرد و گفت: این حامیان از 453 یتیم بی‌بضاعت کمیته امداد تویسرکان حمایت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه سرانه دریافتی ایتام تویسرکان در سطح استان همدان رتبه نخست دارد، یادآور شد: در سال گذشته ماهانه به هر یتیم 800 هزار ریال از سوی حامیان مساعدت شد.

حسینی در پایان اظهار کرد: طی رایزنی صورت گرفته، 200 یتیم، خانواده‌های محسنین، سالمند و از کارافتاده زیر پوشش کارمندان شهرداری و یا پیمانکاران طرف قرارداد با شهرداری قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/89010/ذ40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول