اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

جمعی از ساکنان شهرک نگین زنجان مقابل شهرداری تجمع کردند

جمعی از ساکنان شهرک نگین زنجان در اعتراض به مشکلات این شهرک مقابل شهرداری مرکزی زنجان تجمع کردند.

جمعی از ساکنان شهرک نگین زنجان مقابل شهرداری تجمع کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، صبح امروز جمعی از ساکنان شهرک نگین زنجان در مقابل شهرداری مرکزی زنجان تجمع کرده و خواهان رسیدگی به مشکلات خود شدند.

یکی از معترضان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه از پنج سال پیش در این شهرک ساکن است، افزود: طی این مدت بارها وعده حل مشکلات از سوی مسئولان داده شده است.

حسین مولایی با اشاره به اینکه مشکلات شهرک نگین بین شهرداری و شرکت تعاونی مربوطه در حال پاسکاری است، تصریح کرد: مسئولان شرکت تعاونی می‌گویند که مبلغ مورد نیاز برای آسفالت خیابان‌های شهرک نگین را به شهرداری زنجان پرداخت کرده‌اند و در واقع شهرداری به وظایف خود عمل نمی‌کند.

وی مبلغ پرداخت شده به شهرداری زنجان را 150 میلیون تومان در چند سال پیش اعلام کرد و افزود: با وجود همه این حرف‌ها ساکنان شهرک نگین زنجان هیچ خدمتی را طی پنج سال گذشته دریافت نکرده‌اند.

بر اساس گفته حاضران در تجمع صبح امروز، شهرک نگین زنجان 280 خانوار دارد که اقدامات مربوط به خدمات شهری از جمله جمع‌آوری زباله دارای مشکلاتی است.

حضور سگ‌های ولگرد در این شهرک از دیگر مشکلات مطرح شده از سوی معترضان بود که زندگی و رفت و آمد را برای بانوان و کودکان ساکن در شهرک نگین غیرممکن کرده است و والدین مجبور هستند، کودکان خود را اسکورت کنند.

براساس گفته عباسی یکی دیگر از معترضان حاضر در مقابل شهرداری زنجان گفت: گرد و خاک ناشی از عدم آسفالت خیابان‌های شهرک نگین زندگی ساکنان در شهرک نگین را دچار اختلال کرده و شهرداری زنجان به مراجعات متعدد مردم این شهرک توجهی نمی‌کند.

بر اساس گفته معترضان، شهرداری زنجان خواهان دریافت مابه‌التفاوت قیمت آسفالت برای ارائه خدمات است.

انتهای پیام/73004/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول