اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان تاکید کرد

لزوم استفاده از ظرفیت سود فروش مواد معدنی برای کمک به ورزش استان زنجان

معاون سیاسی ـ امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان بر لزوم استفاده از ظرفیت سود فروش مواد معدنی در استان و ایجاد مشوق‌های مالیاتی برای کمک به ورزش استان زنجان تاکید کرد.

لزوم استفاده از ظرفیت سود فروش مواد معدنی برای کمک به ورزش استان زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی استانداری زنجان، محمدرضا شهبازی در جلسه هم‌اندیشی که به منظور جلب و ساماندهی حمایت‌های مالی از تیم‌ها و هیئت‌های ورزشی استان تشکیل شده بود، بر ضرورت تمرکز و ساماندهی حمایت‌های مالی بخش‌های دولتی و خصوصی تاکید کرد.

وی گفت: دستگاه‌های دولتی و خصوصی با وجود ملاحظات و محدودیت‌های بودجه‌ای که دارند از ورزش استان حمایت می‌کنند که این حمایت‌ها باید به صورت منسجم و متمرکز جمع‌آوری و در زمینه هزینه آنها تصمیم‌گیری شود.

معاون سیاسی ـ امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان هدف از تشکیل این جلسه را متمرکز نمودن کمک‌های ورزشی برای رفع نیازهای مالی 376 هیئت ورزشی استان و جلوگیری از مراجعات موردی هیئت‌ها به ادارات دولتی و خصوصی عنوان کرد و اظهار داشت: باید همه اقدامات تشویقی برای جلب اسپانسرهای مالی ورزش استان و راهکارهای قانونی استفاده از این کمک‌ها در کمیته کارشناسی احصاء شود.

وی بر استخراج مصادیق جنبه‌های تشویقی برای دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: مواردی از قبیل کمک به تبلیغ و برندسازی برخی شرکت‌ها، استفاده از ظرفیت سود فروش مواد معدنی در استان و ایجاد مشوق‌های مالیاتی از جمله راهکارهایی است که باید در جلسه کارشناسی به صورت دقیق بررسی و جمع‌بندی شود.

در ادامه این جلسه هر یک از اعضا به بیان پیشنهادات و نظرات خود در جلب حمایت‌های مالی دستگاه‌های دولتی و خصوصی برای توسعه استان پرداختند و مواردی از قبیل شناسایی ظرفیت‌های مالی موجود در استان، جلب اعتماد عمومی، دسته‌بندی هیئت‌های ورزشی بر اساس میزان هزینه مورد نیاز آنها و استفاده از ظرفیت‌های صدا و سیما برای جلب شرکت‌ها از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام/2308/ک/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول