اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی گیلان:

نفرات برتر مسابقات کشتی آزاد نونهالان قهرمانی گیلان معرفی شدند

رئیس هیئت کشتی گیلان از معرفی نفرات برتر مسابقات کشتی آزاد نونهالان قهرمانی این استان خبر داد.

نفرات برتر مسابقات کشتی آزاد نونهالان قهرمانی گیلان معرفی شدند

نقی هدایتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به برگزاری رقابت‌های کشتی نونهالان قهرمانی گیلان اظهار کرد: مسابقات کشتی آزاد نونهالان قهرمانی استان در بخش لشت‌نشای این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: در رقابت‌های مذکور در وزن 53 کیلوگرم عارف ابراهیم‌زاده از رحیم‌آباد رودسر و در وزن 59 کیلوگرم مصطفی یداللهی از صومعه‌سرا به برتری دست یافتند.

رئیس هیئت کشتی گیلان نونهال برتر وزن 66 کیلوگرم رقابت‌های مذکور را سامان کاظمی از آستارا عنوان کرد و گفت: در وزن 73 کیلوگرم علیرضا یوسفی از رودبار برتر شد.

وی تصریح کرد: در وزن 85 کیلوگرم نیز ابوالفضل رستم‌پور از رودسر در رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی گیلان رتبه برتر را کسب کرد.

هدایتی دیگر نفرات برتر در مسابقات کشتی آزاد نونهالان قهرمانی استان در بخش لشت‌نشا را حمیدرضا خمسه از تالش در وزن 32 کیلوگرم، معین قاسمی از آستانه‌اشرفیه در وزن 35 کیلوگرم، امیرحسین قربان‌نیا از بندر کیاشهر در وزن 38 کیلوگرم، سینا قدرتی از تالش در وزن 42 کیلوگرم و محمد بابایی از آستارا در وزن 47 کیلوگرم معرفی کرد.

انتهای پیام/2300/ب20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول