اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تیراندازی استان قم:

تیم‌ها و نفرات برتر لیگ تیراندازی بانوان قم تجلیل شدند

دبیر هیئت تیراندازی استان قم از برگزاری آیین قدردانی و سپاس از تیم‌ها و نفرات برتر مسابقات لیگ تیراندازی بانوان قم خبر داد.

تیم‌ها و نفرات برتر لیگ تیراندازی بانوان قم تجلیل شدند

محمدجواد متقیان‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: یکی از دستاوردهای مهم هیئت تیراندازی استان قم این است که توانست مسابقات لیگ تیراندازی باشگاه‌های قم را به عنوان یکی از ملا‌ک‌های ارزیابی عملکرد سالیانه هیئت، با کیفیت بالا و نظم مطلوب در هر دو بخش آقایان و بانوان برگزار کند.

وی ادامه داد: هم در لیگ آقایان و هم در لیگ تیراندازی بانوان باشگاه‌های قم استقبال بسیار خوبی از سوی تیراندازان و تیم‌های باشگاهی قم صورت گرفته بود و اکنون با فراغ بال و آسودگی خاطر می‌توانیم نفرات شاخص را برای اعزام به رقابت‌های کشوری و لیگ دسته اول تیراندازی انتخاب کنیم.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم در ادامه از برگزاری آیین تجلیل از تیم‌های برتر مسابقات لیگ استانی و مدال‌آوران مسابقات لیگ تیراندازی بانوان کشور خبر داد و بیان کرد: این مراسم با حضور مسئولین اداره کل ورزش و جوانان قم در سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.

وی یادآور شد:‌ با برنامه‌ریزی صورت گرفته در هیئت تیراندازی، مراسم تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران مسابقات لیگ استانی و لیگ دسته اول بانوان کشور با حضور حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان، روح الله رمضانی معاون توسعه امور ورزش، حسین مهره‌ساز رئیس هیئت تیراندازی و جمعی دیگر از کارمندان اداره کل و کادر اجرایی هیئت تیراندازی قم برگزار شد.

متقیان‌نژاد ابراز کرد: در این مراسم از مربیان و سرپرستان موفق تیم‌های تیراندازی استان قم در مسابقات استانی و کشوری و همچنین نفرات برتر استان و تیراندازان اعزامی به مسابقات مختلف لیگ و قهرمانی کشور که موفق به کسب عناوین ارزشمند شده‌اند تجلیل و تقدیر صورت گرفت.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم با اشاره به تیم‌های قمی حاضر در مسابقات لیگ و پیکارهای تیراندازی قهرمانی کشور و همچنین وضعیت امکانات این رشته ورزشی، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین محدودیت‌های این هیئت، تامین سلاح برای هر دو رشته تفنگ و تپانچه بادی است.

وی افزود: سال گذشته هر دو تیم تیراندازی بانوان و آقایان استان قم در مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی مردان و بانوان باشگاه‌های کشور حضور داشتند و رقابت‌ آنها در نهایت با ابقای هر دو نماینده قم در لیگ دسته اول تیراندازی ایران به پایان رسید.

متقیان‌نژاد عنوان کرد: این در حالی است که تیم‌های مردان و بانوان تیراندازی قم با ترکیبی متشکل از بازیکنان بومی در رقابت‌های لیگ دسته اول تیراندازی باشگاه‌های کشور حضور یافته بودند و با رقبای خود بر سر کسب مجوز صعود به لیگ برتر تیراندازی ایران رقابت کردند.

وی یادآور شد: هیئت تیراندازی استان قم بلافاصله بعد از پایان رقابت‌ تیم‌های مردان و بانوان قم در فصل قبل لیگ دسته اول تیراندازی باشگاه‌های کشور، اقدام به برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات لیگ تیراندازی بانوان و مردان باشگاه‌های استان قم کرد و این مسابقات با شرکت چهار تیم شهید زین‌الدین، کریمه اهل‌بیت (س)، تیم بقیة الله و تیم ولی‌عصر به انجام رسید.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم افزود: در رده‌بندی تیمی این پیکارها تیم تیراندازی بانوان باشگاه ولی‌عصر قم با کسب 20 امتیاز بالاتر از دیگر رقبا در جایگاه نخست ایستاد و عنوان قهرمانی را به دست آورد، در انفرادی رشته تفنگ بادی نرجس کولیوندی از باشگاه شهید زین‌الدین و در انفرادی تپانچه بادی سارا واعظی از تیم ولی‌عصر قم قهرمان شدند.

انتهای پیام/78002/م40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول