اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالروز آزادسازی مهران

مانور غواصی در مهران اجرا شد

رئیس اداره ورزش و جوانان مهران از اجرای مانور غواصی در استخر 22 بهمن این شهر به مناسبت سالروز آزادسازی مهران خبر داد.

مانور غواصی در مهران اجرا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، علی‌اشرف رحیمی صبح امروز در حاشیه اجرای مانور غواصی در استخر 22 بهمن مهران اظهار داشت: پنج نجاتگر غواص طبق سناریوی کارشناسی شده این مانور، در صحنه حضور داشتند و به اجرای حرکات نمایشی پرداختند.

وی با بیان اینکه اجرای این مانور در آمادگی غواصان شهرستان مؤثر است، اظهار کرد: مانور در واقع به معنای تمرین است و غواص در این تمرین، علاوه بر اجرای حرکات نمایشی مهارت و آمادگی خود را در نجات غریق، به نمایش می‌گذارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان مهران ابراز گفت: امیدواریم با تأمین اعتبار لازم، تجهیزات و لباس‌های مناسب غواصی  خریداری و در اختیار تیم غواصی این شهرستان قرار گیرد.

* مسابقه دوستانه فوتبال مهران برگزار شد

رئیس اداره ورزش و جوانان مهران گفت: به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی مهران در دیداری دوستانه فوتبال، یاد و خاطره شهدای عملیات کربلای یک گرامی داشته شد.

وی ادامه داد: در این دیدار دوستانه که بین تیم‌های فوتبال پیشکسوتان مهران و چوار در استادیوم شهدای شهر مهران برگزار شد، تیم فوتبال پیشکسوتان مهران موفق شد با نتیجه 2 بر صفر تیم فوتبال پیشکسوتان چوار را شکست دهد.

این مسئول اضافه کرد: در آئین شروع این دیدار با قرائت فاتحه و نثار گل یاد و خاطره شهدای عملیات کربلای یک و ورزشکاران استان ایلام گرامی داشته شد.

انتهای پیام/2246/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول