اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم مطرح کرد

تلاش برای جذب جانبازان و معلولین قمی به ورزش همگانی و قهرمانی

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم یکی از مهمترین اولویت‌های این هیئت ورزشی را تلاش برای جذب افراد معلول به ورزش همگانی و قهرمانی عنوان کرد.

تلاش برای جذب جانبازان و معلولین قمی به ورزش همگانی و قهرمانی

محمد پیروزمنش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: ما هر ساله با برگزاری مجمع سالیانه هیئت جانبازان و معلولین در حضور مسئولین فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان قم به بررسی راهکارهای توسعه ورزش در بین این قشر از افراد جامعه می‌پردازیم.

وی ادامه داد: مجموعه هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم با وجود مواجهه با محدودیت‌هایی از نظر مالی و امکانات تمام توان خود را به کار گرفته که عزیزان معلول را از گوشه‌نشینی و انزوا با حضور در فعالیت‌های ورزشی به متن جامعه بکشاند تا از مشکلات روحی و روانی ناشی از تفکرات منفی معلولیت به دور باشند.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم در ادامه به برگزاری مجمع سالیانه این هیئت ورزشی اشاره کرد و افزود: این مجمع با حضور معاون توسعه امور ورزش، رئیس گروه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و مسئول حراست اداره کل ورزش و جوانان و سایر اعضاء مجمع برگزار شد و به بررسی عملکرد هیئت در یک سال اخیر پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: در این مجمع گزارشی از تراز مالی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین قم، اقدامات انجام شده برای تقویت زیرساخت‌ها و همچنین تهدیدها و فرصت‌های پیش‌رو در مسیر رشد و توسعه ورزش جانبازان و معلولین قم بحث و تبادل نظر شد.

پیروزمنش ابراز کرد: در یک سال اخیر موفقیت‌های متعددی توسط ورزشکاران جانباز و معلول قم از میادین مختلف داخلی و خارجی کسب شده که از جمله آنها به موفقیت در بازی‌های پاراآسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی و همچنین قهرمانی در لیگ‌ و مسابقات قهرمانی کشور می‌توان اشاره کرد.

وی یادآور شد: شاخص‌ترین موفقیت به دست آمده در کنار سایر دستاوردهای ورزشکاران این هیئت، قهرمانی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان تندیس قم در پیکارهای لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور بود که برای نخستین‌بار در تاریخ فعالیت ورزش‌های جانبازان و معلولین نصیب قم شد.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم بیان کرد: در کنار این عنوان ارزشمند به دست آوردن مقام قهرمانی شنا بانوان معلول مسابقات قهرمانی کشور و مقام سوم از مسابقات بین المللی شهرهای خواهرخوانده اصفهان در رشته بسکتبال با ویلچر دیگر افتخارات هیئت در طول یک سال اخیر به شمار می‌روند.

وی عنوان کرد: همچنین مدال طلا و عنوان قهرمانی رقابت‌های رشته والیبال نشسته بازی‌های پاراآسیایی اینچئون کره جنوبی با حضور شایسته حسین گلستانی ملی‌پوش ارزنده والیبال نشسته استان قم در ترکیب تیم ملی کشورمان دیگر موفقیت سال گذشته محسوب می‌شود.

پیروزمنش از تلاش برای ایجاد بستری مناسب به منظور فعال کردن تمامی جانبازان و معلولین قمی در ورزش به عنوان یکی از اهداف این هیئت در سال جاری خبر داد و بیان کرد: قطعا امسال موفقیت‌های ورزشکاران جانباز و معلول قم در میادین مختلف ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/78002/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول