اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل هلال‌احمر مازندران اعلام کرد

اجرای 527 عملیات امداد و نجات در مازندران

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران از اجرای 527 عملیات امداد و نجات در خردادماه امسال در استان خبر داد.

اجرای 527 عملیات امداد و نجات در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر مازندران، مهدی ولی‌پور درباره اجرای طرح‌های تابستانه امداد و نجات، گفت: در خردادماه امسال 527 عملیات امداد و نجات شامل امداد و نجات جاده‌ای، ساحلی، کوهستانی، آتش‌سوزی جنگل‌ها و گم‌شدگی از سوی امدادگران و نجات‌گران جمعیت هلال‌احمر در سطح استان انجام شد.

ولی‌پور با اشاره به اینکه در این مدت 2 هزار و 672 نفر حادثه دیده داشتیم، افزود: در این مدت یک‌هزار و 426 نفر در سواحل، یک‌هزار و 246 در جاده‌ها و نقاط کوهستانی از خدمات جمعیت هلال‌احمر مازندران بهره‌مند شدند که از این تعداد 2 هزار و 44 نفر به‌صورت سرپایی مداوا شدند و 209 نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران بیان داشت: از 2 هزار و 44 مصدومی که به‌صورت سرپایی مداوا شدند، یک‌هزار و 402 نفر در سواحل و 642 نفر در جاده‌ها و نقاط کوهستانی بودند.

وی در پایان گفت: 650 تیم عملیاتی با به‌کارگیری 333 خودروی عملیاتی متشکل از 2 هزار و 143 نفر روز امدادگر و نجات‌گر آموزش‌دیده هلال‌احمر این خدمات را ارائه کردند که یک‌هزار و 256 نفر در سطح سواحل و 885 نفر در جاده‌ها، نقاط کوهستانی و سایر مناطق بودند.

انتهای پیام/86018/ل/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول