اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران:

100 پروژه نیمه‌تمام ورزشی در مازندران وجود دارد

معاون توسعه منابع انسانی و سرمایه ورزش و جوانان مازندران گفت: 100 پروژه نیمه‌تمام ورزشی در استان وجود دارد که با حمایت مسئولان ارشد استان، جذب اعتبار کافی و همچنین مشارکت خیران این پروژه‌ها می‌تواند زودتر افتتاح شود.

100 پروژه نیمه‌تمام ورزشی در مازندران وجود دارد
اسماعیل محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با اشاره به نیمه‌کاره بودن پروژه‌های بی‌شمار ورزشی در استان اظهار کرد: ورزش و جوانان استان برای تکمیل این پروژه‌ها به مشارکت خیران نیاز دارد.

وی با اشاره به اینکه قانون برای پیشبرد اهداف راهکارهای خوبی برای ورزش تعیین کرده، افزود: بند (ب) تبصره 13 و بند (ح) تبصره 20 برای مشارکت خیران برای ورزش و جوانان و آموزش و پرورش تعیین شده است.

معاون توسعه منابع انسانی و سرمایه ورزش و جوانان مازندران تصریح کرد: مطالبات و انتظاری که مردم دارند این است که هرچه سریع‌تر به هر نحوی پروژه‌های نیمه‌تمام استان تکمیل شود.

محمدی از حساب هدایای خاص عموم مردم برای حمایت از ورزش خبر داد و افزود: وزارت ورزش به دنبال راه‌کاری است تا پروژه‌های ناتمام با مشارکت مردم و خیران به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها هرچه زودتر مجمع خیران ورزش را تشکیل دهند، گفت: معیار ارزیابی وزارت ورزش و همچنین دستگاه ورزش به شهرستان‌ها از نظر استفاده و ظرفیت خیران ورزش‌یار خواهد بود.

محمدی با اشاره به اینکه مجمع خیران ورزش‌یار باید از هر نظر از سوی مسئولان حمایت شوند، اظهار کرد: برای ایجاد تفاهم بین ورزش و خیران باید راه‌های خوبی از جمله تسهیلات بانکی آسان و بدون نوبت برای آنها در نظر گرفته شود.

معاون توسعه منابع انسانی و سرمایه ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه خیران ورزش از سوی روسا ادارات شناسایی شوند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود 100 پروژه نیمه‌تمام ورزشی در استان وجود دارد که با حمایت مسئولان ارشد استان، جذب اعتبار کافی و همچنین مشارکت خیران این پروژه‌ها می‌تواند زودتر افتتاح شود.

انتهای پیام/86005/ج20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول