اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک نماینده تشکل مردم‌‌نهاد در حوزه گردشگری کشور:

گردشگری پایدار در گرو برنامه‎ریزی و به کارگیری توانمندی‌ها است

نماینده تشکل مردم‌‌نهاد در حوزه گردشگری کشور گفت: برای رسیدن به هدف گردشگری پایدار باید برنامه‎ریزی و به کارگیری توانمندی‎ها مورد توجه قرار دهیم.

گردشگری پایدار در گرو برنامه‎ریزی و به کارگیری توانمندی‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، بابک مغازه‎ای امشب در نخستین همایش تشکل‎های مردم‌نهاد میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان اظهار کرد: امیدواریم که با همکاری‎های مشترک تشکل‎های مردم‌نهاد در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی شاهد توسعه پایدار گردشگری در جامعه باشیم.

وی تصریح کرد: با توجه به یک دهه تجربه فعالیت‎های مشترک تشکل‎های مردم‌نهاد امیدواریم با مبنای عملکرد در کنار یکدیگر، یک گروه کاری با محوریت ترویج گردشگری پایدار و صیانت از میراث فرهنگی در کشور تشکیل شده است.

نماینده تشکل مردم‌‌نهاد در حوزه گردشگری کشور ادامه داد: این گروه به دنبال ترویج فرهنگ گردشگری در جامعه و معرفی آن است و ارتباط گردشگری پایدار را مشخص می‎کند.

مغازه‎ای ابراز داشت: در این راستا شش گردهمایی پایدار را در کشور برنامه‎ریزی کردیم و آمادگی داریم با همکاری یکدیگر و جامعه محلی بکوشیم توسعه پایدار در گوشه گوشه سرزمین ما به وجود بیاید.

گردشگری پایدار در گرو برنامه‎ریزی و به کارگیری توانمندی‌ها

وی خاطرنشان کرد: تشکل‎های مردمی دوش به دوش جامعه محلی قرار دارد و برای رسیدن به هدف گردشگری پایدار باید برنامه‎ریزی و اجرای توانایی‎ها مورد توجه قرار دهیم.

نماینده تشکل مردم‌‌نهاد در حوزه گردشگری کشور یادآور شد: در این مسیر علاوه بر گردهمایی‎ها در کشور کوشیدیم پروژه‎های بین انجمنی مردمی را توسعه دهیم و امیدواریم پروژه بین انجمنی بانوان به عنوان مهم‌ترین پروژه بین انجمنی کشور در استان گلستان رقم بخورد.

مغازه‎ای با بیان اینکه معاونت زنان و خانواده رئیس جمهوری و مشاور خانواده میراث فرهنگی در این مسیر همراه تشکل‎های مردم‌نهاد است، افزود: یکی از مهم‌ترین موضوعات نقش و مشارکت تشکل‎های مردم‌نهاد در میان چهار رکن فعالیت‎های دولتی است که باید در اسناد بالا‌دستی مورد توجه قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: باید بکوشیم که مشارکت حداکثری را در کنار جوامع محلی در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری داشته باشیم.

انتهای پیام/83015/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول