اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بیمارستان شفای قلب گلستان:

بیمارستان شفا مجهز به تصفیه فاضلاب و امحای زباله است

مدیرعامل بیمارستان شفای قلب گلستان با تاکید بر حساسیت این بیمارستان نسبت به مسائل زیست‎محیطی گفت: بیمارستان شفای قلب گلستان «فلسفی» مجهز به تصفیه فاضلاب و امحای زباله است.

بیمارستان شفا مجهز به تصفیه فاضلاب و امحای زباله است

الهام امیدی در گفت‎وگو با خبرنگار فارس پیرامون درج خبری با عنوان «انباشت زباله بیمارستانی در سطل‎های زباله بیمارستان قلب گلستان» در خبرگزاری فارس اظهار کرد: روش تفکیک زباله‎های عفونی و غیرعفونی در بیمارستان فلسفی با دقت نظر ویژه‎ای انجام می‎شود.

وی از حسن‎توجه و پیگیری خبرنگار فارس در راستای توجه به مسائل زیست‎محیطی تشکر کرد و افزود: تمامی نیروهای خدماتی بیمارستان شفای قلب گلستان به مدت 10 جلسه، آموزش کامل بهداشت را فراگرفتند و همه آنها دارای گواهی بهداشت حرفه‎ای هستند تا علاوه بر حفظ سلامت خودشان نسبت به سلامت بیمار و حمل زباله دقت نظر کافی داشته باشند.

هیچ‎گونه انباشت زباله عفونی در سطل‎های زباله شهری صورت نگرفته است

مدیرعامل بیمارستان شفای قلب گلستان با اشاره به اینکه هیچ‎گونه انباشت زباله عفونی در سطل‎های زباله شهری صورت نگرفته است، تصریح کرد: نیروی خدماتی بیمارستان شفای قلب به دلیل اینکه برچسب زباله غیرعفونی تمام شده بود از برچسب زباله‎های عفونی استفاده کرده و به طور واضح و ملموس برچسب زباله عفونی خط خورده بود تا جای هیچ‎گونه شبهه‎ای باقی نماند.

امیدی با بیان اینکه نیروی خدماتی بیمارستان شفای قلب گلستان در حمل زباله‎های غیرعفونی مرتکب هیچ خطایی نشده است، افزود: روش تفکیک زباله در بیمارستان‎ها و مراکز درمانی به دو صورت عفونی و غیرعفونی یا زباله شهری صورت می‎گیرد که با رنگ کیسه‎های زباله مشخص می‎شود.

وی با اشاره به اینکه زباله‎های عفونی جمع‎آوری شده در کیسه‎های زردرنگ با هماهنگی سازمان مدیریت پسماند حمل می‎شود، گفت: زباله‎های غیرعفونی در کیسه‎های مشکی جمع‎آوری شده که جزو زباله‎های بی‎خطر هستند که از طریق سیستم جمع‎آوری زباله شهری جمع‎آوری و معدوم می‎شوند.

مدیرعامل بیمارستان شفای قلب گلستان گفت: زباله‎های بی‎خطر یا غیرعفونی شامل ظروف یک‎بار مصرف غذا، پوشش لوازم مصرفی و ... است که به هیچ وجه جنبه عفونی ندارند.

امیدی بیان داشت: وجود افراد نیازمند یا زباله‎فروش‎ها یکی از معضلات شهر گرگان است و همواره یکی از دغدغه‎های نگهبانان بیمارستان فلسفی این است که اجازه ندهند زباله‎فروش‎ها اقدام به پاره کردن زباله‎های غیرعفونی کرده و منجر به انتشار آلودگی شوند که البته همکاری شهرداری گرگان در این راستا قابل تحسین است.

وی پیگیری مسائل زیست‎محیطی را امری لازم و اثربخش دانست و ابراز داشت: برای داشتن شهری سالم همه باید نسبت به وظایف خود آگاه باشند.

انتهای پیام/83001/س30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول