اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت مطرح کرد

فعالیت 3 میلیون واحد صنفی در کشور

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در کشور بیش از 3 میلیون واحد صنفی و بیش از 8 هزار و 200 تشکل صنفی وجود دارد که می‌تواند در تمام عرصه اقتصادی کشور موثر واقع شوند.

فعالیت 3 میلیون واحد صنفی در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی یزدانی در گردهمایی اصناف استان خراسان رضوی در سالن صبای مشهد اظهار کرد: هدف از حضور من در این نشست احترام به تلاشگران و زحمتکشان این نظام صنفی در استان خراسان رضوی و توجه به مشکلات آنها است.

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استا‌ن‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: در سال همدلی و همزبانی باید به مشکلات اصناف بیشتر توجه کنیم زیرا اصناف حلقه اتصال بین بخش تولید و مردم هستند و می‌توان گفت اصناف بزگترین تشکل کشور هستند که در چارچوب بیش از 8 هزار اتحادیه در سطح کشور فعالیت می‌کنند.

یزدانی خاطرنشان کرد: اصناف از دیرباز در تمام حرکت‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی تاثیر گذار بودند و حتی در مشروطه حرکت مردم به کمک بازار و اصناف آغاز شد همچنین اصناف سهم قابل توجهی در پیروزی انقلاب اسلامی و دوره‌های پس از آن داشتند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه ترویج فرهنگ دینی از طریق بازار در کشور ما گسترش یافته است، عنوان کرد: تمام افرادی که به نوعی در بخش تولید کشور نقش داشتند و نامی ماندگار از خودشان بر جای گذاشتند روزی شاگرد مغازه بوده‌اند و از بازار شروع به فعالیت کرده‌اند.

یزدانی ادامه داد : در کشور بیش از 3 میلیون واحد صنفی و بیش از 8 هزار و 200 تشکل صنفی وجود دارد که می‌تواند در تمام عرصه اقتصادی کشور موثر واقع شوند.

وی تاکید کرد: اگر می‌خواهیم اقتصاد مقاومتی را تحقق ببخشیم و تولید داخل را افزایش دهیم باید در مرحله اول به توزیع کالا و اصناف توجه کنیم زیرا اصناف نقش غیر قابل انکاری در تقویت تولید داخلی دارند.

انتهای پیام/3138/س/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول