اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم صورت گرفت

فعالیت مرکز تخصصی شهید شهریاری دانشگاه فردوسی برای تربیت حافظان قرآن کریم

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه فردوسی از آموزش مرکز تخصصی حفظ قرآن کریم شهید شهریاری این دانشگاه در راستای فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم خبر داد.

فعالیت مرکز تخصصی شهید شهریاری دانشگاه فردوسی برای تربیت حافظان قرآن کریم

علی یوسفی در حاشیه بازدید از غرفه خبرگزاری فارس خراسان رضوی در دهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: خوشبختانه در نمایشگاه امسال هماهنگی میان دانشگاهی بسیار خوبی صورت گرفت تا فعالان قرآنی در سطح دانشگاه‌های مشهد نیز بتوانند از این فرصت عظیم برای ارائه اطلاعات مفید به مردم استفاده کنند.

معاون فرهنگی دانشگاه فردوسی با بیان اینکه دانشگاه فردوسی مشهد 6 کانون قرآنی دارد که هر کدام وظایف خاص خود را انجام می‌دهند و در این نمایشگاه نیز حضور دارند، افزود: دو مرکز مشاوره روانشناسی این کانون‌ها با رویکرد دینی به پاسخگویی سئوالات مردم در نمایشگاه می‌پردازند، چراکه هدف ما از همکاری در این نمایشگاه، آموزش از جنس ترویج مباحث و علوم قرآنی است.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه فردوسی از آموزش مرکز تخصصی حفظ قرآن کریم شهید شهریاری این دانشگاه در راستای فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم خبر داد و گفت: خوشبختانه دانشکده الهیات دانشگاه فردوسی از طریق رشته‌های مختلف قرآنی، مباحث علمی و آکادمیک این رشته‌ها را بررسی می‌کند البته سایر دانشجویانی که ویژه به حفظ قرآن کریم علاقه دارند به مرکز تخصصی شهید شهریاری می‌روند.

انتهای پیام/3138/ی20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول