اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون حقوقی مجمع گردشگری استان اصفهان خبر داد

تدوین ساختار اتاق گردشگری ایران/راه‌اندازی اتاق داوری مجمع گردشگری استان اصفهان

رئیس کمیسیون حقوقی مجمع میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان از تدوین ساختار اتاق گردشگری ایران خبر داد و گفت: با تشکیل این ساختار بسیاری از مشکلات مرتبط با صنعت گردشگری رفع می‌شود.

تدوین ساختار اتاق گردشگری ایران/راه‌اندازی اتاق داوری مجمع گردشگری استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رضا برادران اصفهانی صبح امروز در همایش هم‌اندیشی بخش خصوصی و دولتی صنعت گردشگری استان اصفهان با اشاره به عملکرد کمیسیون حقوقی گردشگری اظهار کرد: یکی از اقدامات شایسته کمیسیون حقوقی راه‌اندازی مرکز داوری مجمع گردشگری در استان اصفهان بود.

وی افزود: این مرکز داوری به تمامی اختلافات خانواده گردشگری در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون درگیری در شبکه اداری رسیدگی می‌کند.

عضو هیئت رئیسه مجمع گردشگری استان اصفهان تصریح کرد: این مرکز داوری با برقراری ارتباط با مراکز بین‌المللی داوری در بخش گردشگری از نتایج آرا صادره و تجارب آنها بهره‌مند شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم ایجاد یک ساختار هدفمند برای گردشگری اشاره کرد و گفت: تشکیل اتاق گردشگری ایران و تدوین ساختار آن از سال 92 توسط افراد متخصص آغاز شد.

برادران اصفهانی ابراز امیدواری کرد که با تشکیل اتاق گردشگری ایران در کشور و در ذیل آن اتاق گردشگری استان‌ها بسیاری از مشکلات بخش گردشگری استان و کشور حل شود.

وی موازی کاری در صنعت گردشگری را یکی از آسیب‌های جدی این بخش برشمرد و افزود: این موضوع ضربات جبران ناپذیری را به بدنه بخش گردشگری زده است.

رئیس کمیسیون حقوقی مجمع گردشگری استان اصفهان در پایان به مشکلات مربوط به اتحادیه صنایع دستی و اختلاف میان اتحادیه‌‌ها اشاره کرد و گفت: امیدواریم سازمان میراث فرهنگی با ارائه راهکارهای مناسب از اتحادیه صنایع دستی استان اصفهان حمایت کند.

انتهای پیام/2301/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول