اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت اداره‌کل ارشاد استان اصفهان صورت می‌گیرد

برگزاری آزمون تخصصی ویژه متقاضیان تاسیس کانون‌های آگهی و تبلیغات در اصفهان

رئیس اداره تبلیغات و مطبوعات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: آزمون تخصصی ویژه متقاضیان برای تاسیس کانون‌های آگهی و تبلیغات در استان اصفهان روز 31 تیر ماه در مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر شماره 1 برگزار می‌شود.

برگزاری آزمون تخصصی ویژه متقاضیان تاسیس کانون‌های آگهی و تبلیغات در اصفهان

مهدی باباربیع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: این آزمون از سال 87 در هنرستان هنرهای زیبا برگزار و در سال 90 نیز در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

وی افزود: این آزمون در سال‌های گذشته به صورت عملی برگزار می‌شد به این صورت که متقاضیان با شرکت در آزمون، ضمن قرار گرفتن در پشت مانیتور، اقدام به طراحی آرم یا لوگوی مورد نظر می‌کردند این در حالی است که امسال با شیوه‌ای کاملا متفاوت برگزار می‌شود.          

رئیس اداره تبلیغات و مطبوعات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این آزمون، انتخاب افراد واجد شرایط در بحث تبلیغات است، بیان کرد: متقاضیان ضمن شرکت در آزمون تئوری و مرحله مصاحبه با دیگر شرکت‌کنندگان به رقابت می‌پردازند و پذیرفته‌شدگان آزمون کتبی به مرحله مصاحبه راه پیدا می‌کنند.

وی ضمن اشاره به منابع در نظر گرفته شده در این آزمون ادامه داد: کتاب قوانین و مقررات تبلیغات کشور، اصول مدیریت اثر علی رضائیان و مدیریت بازاریابی اثر احمد روستا، داور ونوس و عبدالحمید ابراهیمی و همچنین کتاب‌های مدیریت تبلیغات اثر محمود محمدیان از جمله منابع در نظر گرفته شده در این آزمون است.

باباربیع تصریح کرد: طبق قانون، هر شخص زمانی می‌تواند وارد فعالیت‌های تبلیغاتی شود که از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پروانه فعالیت کانون‌ آگهی و تبلیغاتی دریافت کند.

انتهای پیام/63054/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول