اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران اعلام کرد

تشکیل تیم کارشناسی برای بازنگری سرعت‌گیرها در جاده‌های مازندران

معاون عمرانی استاندار مازندران از تشکیل تیمی متشکل از کارشناسان سازمان راهداری، اداره‌کل راه و شهرسازی و مشاوران برای بازنگری تمام سرعت‌گیر محورها در استان خبر داد.

تشکیل تیم کارشناسی برای بازنگری سرعت‌گیرها در جاده‌های مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران، علی نبیان در جلسه کمیته ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی گفت: مشارکت کارشناسانه، اتخاذ تصمیم و راهکارهای مناسب گام مثبتی برای کاهش تصادفات است.

وی بر استانداردسازی راه‌های استان تاکید کرد و بیان داشت: علاوه بر استانداردسازی راه‌ها باید به مقوله استانداردسازی خودروها و نظارت بر مراکز معاینه فنی آنها نگاه ویژه شود.

نبیان پیاده کردن روش‌های صحیح و مناسب مدیریتی، اطلاع‌رسانی و تبلیغات از طریق رسانه‌ها را از برنامه‌های مهم برای کاهش سوانح رانندگی دانست.

وی از تشکیل تیمی متشکل از کارشناسان سازمان راهداری، اداره‌کل راه و شهرسازی و مشاوران برای بازنگری تمام سرعت‌گیرها استان خبر داد و افزود: نصب و یا ایجاد هرگونه دست‌انداز و یا برآمدگی با ضخامت بالای یک اینچ یا 2/5 سانتی‌متر بر روی سواره‌رو مغایر با کنوانسیون بین‌المللی عبور و مرور است.

معاون امور عمرانی استاندار مازندران خواستار تسریع در اجرای عملیات پروژه‌های روکش آسفالت و احداث دوربرگردان در سطح محورهای استان شد و گفت: با توجه به فرا رسیدن تابستان و تعطیلات پایانی ماه مبارک رمضان به‌دلیل وجود میلیونی مسافر و گردشگر رسیدگی به این مهم امری ضروری است.

انتهای پیام/86012/ج/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول