اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از بیماران سرطانی آذربایجان غربی خواستار شد

جلب مشارکت مردم برای احداث نخستین پژوهشکده سرطان ارومیه

رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از بیماران سرطانی آذربایجان غربی گفت: مردم نیکوکار استان برای احداث نخستین پژوهشکده بیماران سرطانی در ارومیه مشارکت جدی داشته باشند.

جلب مشارکت مردم برای احداث نخستین پژوهشکده سرطان ارومیه

جواد خشابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار کرد: این پژوهشکده با همراهی و مشارکت اقشار مختلف مردم در استان و جلب حمایت‌های مسئولان قابل احداث می‌باشد، بنابراین باید در این سمت و سو گام‌های بلندی برداشته شود.

وی احداث پژوهشکده مورد اشاره را یکی از مهم‌ترین برنامه‌‌های در دست اقدام انجمن حمایت از بیماران سرطانی استان اعلام کرد و افزود: در این صورت برای مطالعه، تحقیق و پژوهش در این زمینه می‌توان امکانات و فضای فیزیکی مطلوب به دست آورد، بنابراین هم‌نوعان به اهمیت این موضوع باید واقف باشند.

این مسئول با اظهار به اینکه احداث پژوهشکده مورد اشاره در جامه عمل پوشاندن به اصل پیشگیری و تشخیص زودهنگام تاثیر زیادی دارد، اضافه کرد: برای مبارزه با این بیماری و حداقل رساندن آسیب‌های آن به احداث پژوهشکده مورد اشاره نیاز جدی وجود دارد.

رئیس این موسسه مردم‌نهاد خریداری یک دستگاه برای بالا بردن امکان شناسایی محل توده‌های سرطانی به صورت دیجیتال را یکی از ملزومات دیگر این حوزه دانست و گفت: با همراهی و مشارکت اقشار مختلف مردم و خیران استان می‌توان این سری ملزومات را تهیه کرد.

وی احداث اقامتگاه ویژه بیماران سرطانی با ظرفیت مشخص را یکی از نیازهای ضروری برای بیماران دانست و افزود: بیماران شهرستان‌های مختلف آذربایجان غربی و مناطق دورافتاده برای استفاده از خدمات درمانی به مرکز استان مراجعه می‌کنند.

خشابی با ابراز تاسف از این موضوع که بیماران و همراهان آنها در مدت اقامت خود برای اسکان دچار مشکلات جدی می‌شوند، اضافه کرد: بنابراین اقشار مختلف جامعه و خیران برای رفع این سری مشکلات گام‌های بلندی بردارند.

رئیس انجمن حمایت از بیماران سرطانی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه اکنون در نیمه دوم ماه مبارک رمضان قرار گرفته‌ایم، ضمن تبریک گفتن به مناسبت این ایام خاطرنشان کرد: در چنین روزهایی اقشار مختلف مردم برای انجام کارهای خداپسندانه رغبت بیشتری نشان می‌دهند.

وی با اظهار به اینکه رسانه‌های جمعی، خبرنگاران و به طور کلی دست‌اندرکاران امر خطیر اطلاع‌رسانی باید در راستای انعکاس نیازها و ملزومات مختلف این مجموعه در سطح استان گام بردارند، اظهار کرد: این ایام فرصت مغتنم برای انجام حرکت‌های توام با مهرورزی و نوع‌دوستی می‌باشد.

انتهای پیام/61002/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول