اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت گیلان خبر داد

تجلیل از 30 واحد نمونه صنعتی گیلان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از تجلیل 30 واحد نمونه صنعتی این استان خبر داد.

تجلیل از 30 واحد نمونه صنعتی گیلان

علی منتظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تالش با اشاره به تشکیل کارگروه حمایت از تولید در این شهرستان اظهار داشت: هدف از تشکیل این جلسات بیان مشکلات واحدهای تولیدی در شهرستان‌ها است.

وی بررسی مشکلات واحدها و ارائه راهکار برون‌رفت از مشکلات آنها را از دیگر اهداف کارگروه مذکور عنوان کرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی مربوطه نظیر آب، برق، گاز، منابع طبیعی، محیط زیست، امور مالیاتی، تأمین اجتماعی، تعاون کار و رفاه اجتماعی، بانک‌های عامل و شهرک‌های صنعتی استان عضو کارگروه حمایت از تولید هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به هفته صنعت و تدارک برنامه‌های مناسب این هفته تصریح کرد: در هفته صنعت و معدن 17 طرح صنعتی گیلان در رشت، تالش، فومن، لاهیجان و غیره به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه به دلیل ماه مبارک رمضان افتتاح رسمی واحدهای مذکور در فرصت دیگری انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: در 21 تیر ماه روز بزرگداشت صنعت و معدن نشستی با حضور استاندار گیلان برگزار می‌شود.

منتظری تجلیل از 30 واحد مدیران نمونه صنعتی، معدنی و تجاری و برنامه بازدید از واحدها را از دیگر برنامه‌های هفته صنعت و معدن عنوان کرد.

وی یادآور شد: مراسم بازدید از واحدهای استان به دلیل ماه مبارک رمضان در فرصت دیگری انجام می‌شود.

انتهای پیام/2300/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول