اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیشکسوت فوتبال کرمان:

حرمت پیشکسوتان شکسته شده است

پیشکسوت فوتبال کرمان گفت: امروز حرمت پیشکسوتان شکسته شده و به آنها بهایی داده نمی‌شود.

حرمت پیشکسوتان شکسته شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از ‌هیئت فوتبال شهرستان کرمان، علی‌اکبر حبیب‌پور پیشکسوت فوتبال که این هفته میهمان هیئت فوتبال شهرستان کرمان بود، اظهار داشت: امروز حرمت پیشکسوتان شکسته شده و به آنها بهایی داده نمی‌شود.

وی ادامه داد: چرا باید پیشکسوتی که سال‌ها خاک زمین خورده و عرق ریخته در گمنامی به خاک سپرده شود.

حبیب‌پور با بیان اینکه از سال 88 رایگان و بدون کوچک‌ترین چشم‌داشتی در هیئت فوتبال استان کار می‌کنم، گفت: ‌باید از تجربیات پیشکسوتان در فوتبال استفاده شود.

وی با ابراز خرسندی از استقلال هیئت فوتبال شهرستان کرمان‌ بیان داشت: من بیش از 40 سال است ‌که در فوتبال فعالیت دارم ‌و در تمام هیئت‌های استان بوده‌ام، اما تاکنون ‌در هیچ هیئتی حرکتی را که شما انجام داده‌اید، شاهد نبودم.

حبیب‌پور اذعان داشت: جدا شدن هیئت فوتبال شهرستان از استان حرکت بسیار زیبایی ا‌ست‌ و امیدوارم هیئت شهرستان با درایت مسابقات داخل شهرستان را راه‌اندازی کند ‌تا مردم دوباره به زمین چمن گرایش پیدا کنند.

بر اساس این گزارش، علی اکبر حبیب‌پور پیشکسوت فوتبال‌، بازیکن تیم کرمان‌، رئیس کمیته‌‌ اسبق داوران فوتبال کرمان، رئیس کمیته‌‌ آموزش داوران هیئت استان، ناظر و نماینده‌‌ فدراسیون فوتبال لیگ‌های کشوری  و داور ملی بازنشسته‌ است.

وی که به مدت‌ 13 سال‌ مسئولیت‌ هیئت فوتبال کارگران استان کرمان را بر عهده داشت، مدرس رسمی فدراسیون فوتبال در امر داوری و شهردار محله شاهزاده محمد نیز هست.

علی‌اکبر حبیب‌پور متولد 1325 است که فوتبال را از زمین‌های خاکی گود طلاب‌ها ‌آغاز کرد‌.

گفتنی است به روال هر هفته که یکی از پیشکسوتان شهرستان کرمان تقدیر می‌شود، این بار ‌علی‌اکبر حبیب‌پور‌ میهمان‌ هیئت فوتبال شهرستان کرمان بود که با اهدای لوح و تندیس تجلیل شد و وی در این مراسم به بیان خاطراتی از دوران فعالیت خود در تیم کلنی کرمان پرداخت.

انتهای پیام/80011/ب/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول