اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

حضور دو حزب بزرگ مردمی افغانستان در راهپیمایی روز قدس

رئیس مرکز فعالیت‌های فرهنگی ـ اجتماعی تبیان جزئیات کامل برگزاری روز قدس در افغانستان را اعلام و تأکید کرد: امسال روز قدس باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار خواهد شد.

حضور دو حزب بزرگ مردمی افغانستان در راهپیمایی روز قدس

«سیدعیسی حسینی مزاری» رئیس مرکز فعالیت‌های فرهنگی - اجتماعی تبیان در گفت‌وگو با خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، جزئیات کامل برگزاری روز قدس در افغانستان را اعلام کرد و گفت: امسال روز قدس بیشتر از هر سالی باشکوه‌تر تجلیل خواهد شد.

حسینی مزاری دلیل شکوه بیشتر روز قدس در سال جاری را وضع جاری کشورهای اسلامی به‌ ویژه فلسطین، سوریه، عراق و یمن دانست و گفت: این مسائل برای تمام افغانستانی‌ها احساس برانگیز است و برای تقبیح فعالیت‌های حامیان صهیونست‌ها و رژیم صهیونستی مردم بیشتر به در راهپیمایی شرکت خواهند کرد.

وی در ادامه گفت: روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان قرار است از سوی ده‌ها نهاد فرهنگی تجلیل شود.

رئیس مرکز فعالیت‌های فرهنگی – اجتماعی تبیان در ادامه گفت: بزرگترین برگزارکنندگان روز قدس، مرکز فعالیت‌های تبیان است و در کنار آن 2 حزب بزرگ مردمی نیز حضور خواهند داشت.

وی با اعلام آمادگی در برگزاری روز قدس بیان داشت: ساعت 9 صبح روز جمعه هزاران شهروند کابل در میدان «شهید مزاری» گردهم خواهند آمد و از آنجا راهپیمایی بزرگی شکل خواهد گرفت و تا پْل «کوته سنگی» این راهپیمایی ادامه خواهد داشت.

سید عیسی حسینی مزاری در پایان گفت: این راهپیمایی در پْل کوته سنگی با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و زنده باد فلسطین و همچنین سخنرانی‌ها پایان خواهد یافت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول