اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم:

پایان نامه‌های دانشجویی به رفع چالش‌های زیست محیطی هدایت شود

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: امروز برای دستیابی به راهکارهای علمی و عملی برای رفع چالش‌ها و معضلات زیست محیطی در استان، پایان نامه‌های دانشجویی باید به این سمت و سو هدایت شود.

پایان نامه‌های دانشجویی به رفع چالش‌های زیست محیطی هدایت شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، سید رحمان دانیالی در دیدار معاونین آموزشی و پژوهشی دانشگاه مفید قم اظهار کرد: مقابله با چالش‌ها و معضلات زیست محیطی در استان، بدون تردید نیازمند برنامه ریزی و اقدامات عالمانه و پژوهش محور است.

وی خواستار افزایش هرچه بیشتر ارتباطات و تعاملات با مراکز علمی و پژوهشی حوزوی و دانشگاهی به ویژه دانشگاه مفید قم شد و گفت: پایان نامه‌های دانشجویی می‌تواند هرچه بیشتر به سمت و سوی شناخت و ارائه راهکارهای رفع چالش‌ها و مشکلات محیط زیست استان هدایت شود.

معاون آموزشی دانشگاه مفید نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت و جایگاه محیط زیست خاطرنشان کرد: امروز همه مردم باید بدانند که برخورداری از محیط زیست پاک و سالم و عاری از آلودگی‌ها حق مسلم آنهاست و خودشان باید با جدیت برای تحقق این مهم گام بردارند.

حجت الاسلام والمسلمین سعید رهایی برای هرگونه تعامل و همکاری پژوهشی و تحقیقاتی با اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم اعلام آمادگی کرد و گفت: فرهنگسازی و آموزش در حوزه محیط زیست باید به ویژه برای کودکان و نوجوانان با جدیت پیگیری شده و تکلیف شرعی مردم و مسئولان برای حفظ و حراست از این موهبت‌های الهی به آنها گوشزد شود.

انتهای پیام/2258/ص/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول