اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

هزینه غذایی روزانه هر زندانی تنها سه هزار تومان است/عدم اطلاع از قوانین دلیل مهم زندانی شدن افراد

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر مشارکت مردم در امر کمک به زندانیان غیر عمد گفت: هزینه غذایی روزانه هر زندانی تنها سه هزار تومان است و با این مبلغ هیچ کمکی به زندانی نمی‌شود.

هزینه غذایی روزانه هر زندانی تنها سه هزار تومان است/عدم اطلاع از قوانین دلیل مهم زندانی شدن افراد

 به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، غلامرضا تاج‌گردون امشب در مراسم جشن گلریزان زندانیان جرایم غیرعمد این شهرستان اظهار کرد: یکی از معضلات بسیار سنگین کشور بحث زندانی‌ها و اتفاقات منجر به زندانی شدن افراد است.

وی افزود: فارغ از مباحث اقتصادی و هزینه‌های اقتصادی سرسام‌آور زندان، آسیب‌های دیگر زندان نیز مهم و قابل تأمل است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بودجه زندان از جمله موضوعات پرچالش در زمان بستن بودجه کشور است، گفت: هزینه غذایی هر زندانی تنها سه هزار تومان بوده، مباغی ناچیز که هیچ کاری با آن برای زندانی نمی‌شود انجام داد.

تاج‌گردون ادامه داد: اداره و مدیریت اقتصادی زندانیان کار سختی بوده و روز به روز نیز مشکل‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه آمار قابل توجهی از جرایم زندانیان غیر عمد است، اظهار کرد: تصادف، حادثه و غفلت سبب بروز حوادث و مشکلاتی می‌شود که علاوه بر درد بودن برای فرد زندانی خانواده وی را نیز درگیر مشکلات می‌کند.

تاج‌گردون همدلی و مشارکت مردم، خیرین و مؤسسات خیریه را گامی مهم در راستای کمک به زندانیان غیر عمد دانست و افزود: دولت به تنهایی قادر به برطرف کردن نیازهای زندانیان نیست و تنها کاری که در توان دولت بوده همان هزینه سه هزار تومانی است.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی عدم اطلاع از قوانین را نیز از جمله دلایل مهم زندانی شدن افراد عنوان کرد و گفت: در برخی موارد عدم اطلاع از قوانین و نشناختن حق و حقوق مردم سبب بروز مشکلاتی از جمله زندانی شدن افراد می‌شود.

انتهای پیام/82014/ل20/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول