اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهارستان خبر داد

آزمایش روزانه کیفیت و بهداشت آب شرب در بهارستان

فرماندار بهارستان گفت: کیفیت و بهداشت آب شرب این شهرستان به‌صورت روزانه توسط شبکه بهداشت مورد آزمایش و بازرسی قرار می‌گیرد و در صورت وجود مشکل، چاه‌های آب مهر و موم می‌شود.

آزمایش روزانه کیفیت و بهداشت آب شرب در بهارستان
به گزارش خبرگزاری فارس از غرب استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهارستان، بیژن سلیمان‌پور اظهار کرد: کیفیت و بهداشت آب شرب شهرستان بهارستان به‌صورت روزانه توسط شبکه بهداشت مورد آزمایش و بازرسی قرار می‌گیرد و در صورت وجود مشکل، چاه‌های آب مهر و موم می‌شود.

فرماندار بهارستان بیان کرد: بسیاری از مشکلات بهداشتی کشورهای در حال پیشرفت، عدم برخورداری از آب آشامیدنی سالم است. از آنجایی‌ که محور توسعه پایدار، انسان سالم است و سلامت انسان در گرو بهره‌مندی از آب آشامیدنی و مواد غذایی سالم و مطلوب است، بنابراین برنامه‌ریزی و هزینه برای تأمین آب سالم، سرمایه‌گذاری قابل توجهی برای آینده خواهد بود.

وی افزود: باید توجه داشت که تهیه و تأمین آب آشامیدنی سالم برای جامعه یکی از مؤثرترین و پایدارترین فن‌آوری‌ها برای ارتقای سلامت جامعه محسوب می‌شود.

سلیمان‌پور ضمن توصیه به مسئولان و شهروندان برای صرفه‌جویی در مصرف آب برای عبور از تنش کمبود آب در فصل تابستان تصریح کرد: کیفیت و بهداشت آب این شهرستان به‌صورت روزانه توسط شبکه بهداشت مورد آزمایش و بازرسی قرار می‌گیرد و در صورت مشاهده کوچک‌ترین مورد مشکوک از عرضه آن به شهروندان جلوگیری می‌شود.

فرماندار شهرستان بهارستان در پایان بر ارتقای شاخصه‌ بهداشتی و درمانی تأکید و متذکر شد: باید زیرساخت‌های لازم برای افزایش ارائه خدمات به شهروندان و رفع مشکلات آنها فراهم شود.

انتهای پیام/3154/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول