اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردکان در مجلس:

مسائل و مشکلات فرهنگیان توسط نمایندگان مجلس پیگیری می‌شود

نماینده مردم اردکان در مجلس گفت: مسائل و مشکلات فرهنگیان با تشکیل کمیته‌ای توسط نمایندگان مجلس پیگیری می‌شود.

مسائل و مشکلات فرهنگیان توسط نمایندگان مجلس پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدرضا تابش، بعد از ظهر امروز در نشست‌ هم‌اندیشی کانون صنفی و انجمن اسلامی معلمان استان یزد اظهار داشت: از دیرباز آموزش و پرورش و معلمان به عنوان سنگ‌بنای رشد و پیشرفت کشور معرفی شده‌اند و همگان به این جایگاه جامعه فرهنگیان اذعان دارند.

وی با بیان اینکه معلمان زمانی می‌توانند به این رسالت خود جامه عمل بپوشانند که فارغ از دغدغه‌های معیشتی به تدریس، تعلیم و تربیت بپردازند، افزود: باید شرایطی فراهم شود تا دغدغه‌های دست‌اندرکاران آموزش و پرورش به ویژه معلمان کاهش پیدا کند.

نماینده مردم اردکان در مجلس با بیان اینکه تلاش‌های جدی برای تقویت اعتبارات آموزش و پرورش هم از سوی دولت و هم از سوی مجلس آغاز شده است، عنوان کرد: این اقدامات جدید نیست و از مدت‌ها پیش آغاز شده اما شرایط نامساعد اقتصادی سبب شده تا این اقدامات نمود چندانی نداشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: بخشی از مطالبات فرهنگیان به دلیل کسری یک هزار و 50 میلیارد تومانی از دولت قبل و بخشی نیز به دلیل عدم تحقق درآمدهای پیش‌بینی شده دولت در سال گذشته بوده است.

نماینده مردم اردکان در مجلس با اشاره به اینکه پیگیری مشکلات و مطالبات فرهنگیان همچنان ادامه دارد، بیان کرد: پس از اینکه مجلس به وزیر آموزش و پرورش رای اعتماد مجدد داشت، پیگیری‌ها راکد نماند و کمیته‌ای با حضور وزیر آموزش و پرورش، نایب رئیس اول مجلس، معاونان وزیر آموزش و پرورش و دو نفر از معاونان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تشکیل شد تا مسائل و مشکلات فرهنگیان را بررسی کنند.

وی تصریح کرد: این مشکلات از سوی نمایندگان مجلس به این کمیته اعلام شده و نمایندگان مجلس، پیگیر اقدامات این کمیته هستند.

به گزارش فارس، در این جلسه مطالبات، مشکلات کاری، اجتماعی و اعتباری آموزش و پرورش و دغدغه‌های فرهنگیان استان یزد مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/2464/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول