اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ورامین

مبارزه با قاچاق مهمترین راه تحقق اقتصاد مقاومتی است

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ‌ورامین گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از مهمترین راه‌های برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب است.

مبارزه با قاچاق مهمترین راه تحقق اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان ورامین، فرامرز تاجیک اظهار داشت: تبلور فرمایشات رهبر معظم انقلاب در تحقق شعار اقتصاد است و این امر زمانی محقق خواهد شد که آحاد مردم و مسئولان با حرکتی جهادی در برطرف کردن مشکلات اقتصادی تلاش کرده و با بهره‌گیری از توان داخلی در برابر مشکلات ایستادگی کنند.

وی گفت: در اقتصاد مقاومتی همه وظیفه دارند تا در زمینه تولید و سازندگی تلاش کرده و با خرید اجناس داخلی از تولید ملی و سرمایه ایرانی حمایت کنند.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان ورامین یکی از راه‌های حمایت از تولید ملی را مبارزه با قاچاق کالا یاد کرد و افزود: تولیدکنندگان باید با ارتقاء کیفیت اجناس تولیدی مصرف‌کنندگان را به خرید کالای ایرانی ترغیب کرده و به همان میزان مدیران باید با حمایت و پشتیبانی از سرمایه‌گذاران در مبارزه با قاچاق کالا تلاش مضاعف داشته باشند.

وی از پدیده شوم قاچاق کالا به عنوان یک معضل بزرگ اقتصادی یاد کرد و بیان داشت: این پدیده به‌عنوان یک عارضه اقتصادی عوارض و تبعات متعددی در بخش‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و غیره بر جای می‌گذارد.

تاجیک عنوان کرد: اصناف و تعزیرات باید با بازرسی مداوم در زمینه تنظیم بازار، ارزیابی عملکرد فصلی کمیته مبارزه با قاچاق کالا، انجام بازدیدهای میدانی از عملکرد اعضاء، شناسایی محل‌های دپو غیرقانونی سوخت و تبلیغ و تشویق مردم در استقبال از کالاهای داخلی، پیگیری اقدامات فرهنگی از طریق دستگاه‌های فرهنگی در برابر قاچاق کالا مقابله کنند.

انتهای پیام/2462/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول