اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شادگان خبر داد

برگزاری کلاس‌های غنی‌سازی اوقات فراغت در 8 پایگاه کمیته امداد شادگان

مدیر کمیته امداد امام خمینی شادگان از برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت برای دانش‌آموزان زیر پوشش این نهاد در هشت پایگاه خبر داد.

برگزاری کلاس‌های غنی‌سازی اوقات فراغت در 8 پایگاه کمیته امداد شادگان

جلیل علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: کلاس‌های اوقات فراغت برای مددجویان این نهاد از تیرماه سال جاری آغاز شده و تا اواخر شهریورماه امسال ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این کلاس‌ها شامل قرائت قرآن، پرسش و پاسخ مهدویت، اعتقادی اخلاقی، خیاطی، معرق‌کاری ،سفره‌آرایی، کیف‌دوزی، هویه‌کاری، آشپزی، شیرینی‌پزی، بهداشت و درمان، پیشگیری از اعتیاد و مهارت زندگی است.

مدیر کمیته امداد خمینی شادگان خاطرنشان کرد: این کلاس‌ها در راستای اعتلای اهداف و توجه به نیازهای دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان در حوزه مسائل فرهنگی، اجتماعی و ارتقای سطح سلامت جسمی، معنوی، روانی و اجتماعی، خدمات ارزشمندی را به جامعه هدف عرضه می‌کند.

وی اضافه کرد: کمیته امداد ‌شادگان با هدف غنی کردن اوقات فراغت دانش‌‌آموزان زیر پوشش، همه‌ساله در ایام تابستان اقدام به برگزاری کلاس‌های مختلف فرهنگی و ورزشی، آموزشی می‌کند.

علیزاده در پایان، با عنوان اینکه این کلاس‌ها همه‌ساله با برنامه‌های متعدد برگزار می‌شود، گفت: تمام هزینه برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت مددجویان به عهده کمیته امداد است.

انتهای پیام/72018/ن10/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول