اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کلینیک تخصصی کوثر در کنگان افتتاح شد

در آیینی با حضور مردم و مسئولان، کلینیک تخصصی کوثر در شهرستان کنگان افتتاح شد.

کلینیک تخصصی کوثر در کنگان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر دوشنبه شب در مراسم کلینیک تخصصی کوثر به تشریح عملکرد طرح تحول نظام سلامت و دولت تدبیر و امید در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در حوزه‌های بهداشتی و درمانی، عمرانی و فرهنگی پرداخت و اظهار داشت: افتتاح و راه‌اندازی این کلینیک برای نخستین بار در سطح شهرستان در راستای سیاست وزارت بهداشت برای ارائه خدمات بهینه است.

سیدسجاد اقبالی با اشاره به اینکه در حوزه پزشکی نباید تنها به اعتبارات دولت بسنده کنیم، خاطرنشان کرد: باید از مشارکت مردمی و خیرین محترم و مسئولین اجرایی و نهادهای شهرستان نیز در راستای توسعه هرچه بهتر خدمات بهره‌مند شویم.

وی اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در راستای توسعه خدمات درمانی و رضایتمندی مردم برنامه‌های ارزشمندی را تدارک دیده است.

نماینده شهرستان‌های کنگان، دیر، جم و عسلویه نیز ضمن خیر مقدم و تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) بیان کرد: باید به مسئله پیشگیری و آگاهی دادن در حوزه سلامت توجه جدی داشت.

حجت‌الاسلام موسی احمدی گفت: افزایش سطح کیفی خدمات بهداشتی و درمانی باید در دستور کار قرار گیرد و در این مسیر نباید کم‌کاری شود.

وی تاکید کرد: کنگان از شهرستان‌های مهم است و باید بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات به مردم این شهرستان به ویژه در بخش سلامت و درمان ارائه شود.

انتهای پیام/2451/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول