اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل باشگاه دبیری تبریز:

تیم فوتسال دبیری تبریز از مدعیان قهرمانی لیگ برتر است

مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز گفت: تیم فوتسال این باشگاه از مدعیان قهرمانی لیگ برتر بوده و امسال می‌تواند نتایج ضعیف فصل گذشته را جبران کند.

تیم فوتسال دبیری تبریز از مدعیان قهرمانی لیگ برتر است

شهرام دبیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: تیم فوتسال دبیری تبریز در نخستین بازی خود در لیگ برتر فوتسال کشور یک بازی سخت برابر تیم شهروند ساری داشته و به دنبال جبران شکست فصل گذشته خود برابر این تیم است.
وی گفت: تیم دبیری تمرینات منظمی را در یک ماه گذشته زیر نظر جواد اصغری‌مقدم داشته و در بازی دوستانه‌ای که داشت آثار کارهای تاکتیکی در این تیم مشهود بود و امیدوارم این تیم بتواند در ساری برابر شهروند و تماشاگرانش نتیجه مطلوبی را کسب کند.
دبیری تصریح کرد: اسکلت فصل گذشته تیم دبیری حفظ و با جذب چهار بازیکن جدید به نوعی تیم تقویت شده است و هر چند هدفگذاری باشگاه قرار گرفتن در بین چهار تیم اول جدول است، اما می‌توانم عنوان کنم که تیم دبیری از مدعیان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور در این فصل است.
هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال کشور از روز جمعه 19 تیر آغاز شده و تیم دبیری تبریز در یک بازی سخت در ساری به مصاف شهروند این شهر می‌رود.
تیم دبیری تبریز در رقابت‌های فصل 92 به عنوان قهرمانی دست یافته بود، اما سال گذشته این تیم تا رتبه هشتم تنزل یافت.
انتهای پیام/60017/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول