اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان آموزش و پرورش

رئیس اداره دانش‌آموزی شهرستان سمنان معرفی شد

رئیس اداره دانش‌آموزی شهرستان و مدیر جدید کانون فرهنگی تربیتی شهید مطهری سمنان با حضور مسئولان آموزش و پرورش این شهرستان معرفی شد.

رئیس اداره دانش‌آموزی شهرستان سمنان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عصر امروز در آیین معارفه مدیر جدید کانون شهید مطهری سمنان که با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان و معاون پرورشی و تربیت‌بدنی این اداره در محل کانون شهید مطهری سمنان برگزار شد، مراد دوست‌محمدیان به‌عنوان سرپرست جدید کانون و رئیس اداره دانش‌آموزی شهرستان سمنان معرفی شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان در این مراسم با تأکید بر ضرورت فعال‌سازی کانون‌های فرهنگی و تربیتی گفت: کانون به‌عنوان بازو و کمکی اساسی برای معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان سمنان می‌تواند نقشی تأثیرگذار در جذب و هدایت دانش‌آموزان به فعالیت‌های مختلف فرهنگی و هنری ایفا کند و در این راستا، لزوم ارائه برنامه‌ای پویا و جذاب می‌تواند در تحقق این امر نقشی مؤثر داشته باشد.

سعید رضایی ضمن قدردانی از اقدامات سیدجلال میرفخرایی مدیر سابق کانون، از مدیر جدید خواست تا با مشارکت معاونت پرورشی و با بهره‌گیری از تجارب و موفقیت‌های کانون امام خمینی (ره)، نسبت به فعال‌سازی مجدد کانون و احیای برنامه‌های فرهنگی و هنری تلاش کرده و دانش‌آموزان علاقه‌مند به انجام این فعالیت‌ها را سازمان‌دهی و مدیریت کند.

قرار است سیدجلال میرفخرایی در پست مربی پرورشی در یکی از مدارس شهرستان سمنان ادامه خدمت خود را سپری کند.

انتهای پیام/2249/گ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول