اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی:

سیاست دولت یازدهم بی‌طرفی در انتخابات است

استاندار خراسان شمالی گفت: سیاست دولت یازدهم بی‌طرفی در انتخابات است.

سیاست دولت یازدهم بی‌طرفی در انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از اداره‌کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، سید علی‌اکبر پرویزی در نشست با فرمانداران استان اظهار کرد: فرمانداران باید بی طرفی کامل را در انتخابات رعایت کنند و برگزاری آن باید به دور از هرگونه شائبه باشد.

وی ادامه داد: همه مسئولان و متولیان وظیفه دارند در راستای برگزاری انتخابات سالم و قانونمند و همچنین تأمین امنیت لازم تمام تلاش خود را به کار گیرند.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به همراهی و همکاری فرمانداران و بخشداران در استقبال بی‌نظیر از کاروان تدبیر و امید، افزود: با حضور و استقبال بی‌نظیر مردم از کاروان تدبیر و امید وظایف ما در دو بعد، رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم و اجرایی کردن تصمیمات دولت در استان، بیشتر شده است.

وی، سفر کاروان تدبیر و امید به استان را مایه خیر و برکت دانست و گفت: در راستای اجرایی نمودن تصمیمات دولت، فرمانداران باید پروژه‌های نیمه تمام و در حال اجرا را در اولویت قرار دهیم و در حوزه‌های مختلف مانند مدارس خشتی و گلی، راه روستایی و شهری، آب و فاضلاب روستایی نیازها بر اساس اولویت‌های هر شهرستان اعلام شود.

انتهای پیام/63002/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول