اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:

حیات ذلت‌بار رژیم صهیونیستی درس عبرت برای داعش است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: سرنوشت تلخ و تأسف‌بار رژیم صهیونیستی باید اسباب عبرت برای داعشی باشد که گام در مسیر اهداف رژیم صهیونیستی گذاشته است.

حیات ذلت‌بار رژیم صهیونیستی درس عبرت برای داعش است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده عصر امروز در نشست مدافعان حرم در اردبیل اظهار کرد: ما در حالی روزهای آینده فریاد خشممان را در قالب یوم‌الله قدس از رژیم غاصب صهیونیستی به نمایش می‌گذاریم که این رژیم امروز به تولید مثل نامبارکی دست زده تا داعش انحرافی و ضد جامعه بشری شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه دین اسلام و مکتب الهی با هرگونه افراط و تفریطی مخالف است و روش اعتدال را به مسلمانان توصیه می‌کند، تصریح کرد: اگر امروز گروه‌های افراطی شکل گرفته و در تلاش هستند تا اندیشه‌های دینی و اسلامی را تکفیر کنند نتیجه برخی فزون‌طلبی‌های کشورهای اسلامی منطقه است که به اصطلاح با نام اسلام سعی دارند اندیشه‌های انحرافی خود را ترویج کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گفت: امت اسلامی امروز از افراط و تفریط رنج برده و معذب است به طوری که تفکرات افراطی زمینه انحرافی حقیقی را در مکتب ارزشی و الهی فراهم کرده است.

ستوده با بیان اینکه در همین راستا شیوه اسلام‌هراسی و دین‌ستیزی مورد توجه رژیم‌های صهیونیستی و داعشی قرار گرفته است، افزود: عده‌ای تلاش می‌کنند تا با سه تفکر اسلام تکفیری، اسلام سکولار و اسلام بی‌خاصیت آمریکایی دامن اسلام ناب محمدی را آلوده کنند که پرچمداران آنها نیز کشورهای غربی و منطقه‌ای هستند.

وی با اشاره به اینکه پرچمدار اسلام سکولار را کشور ترکیه، اسلام افراطی را عربستان خائن به آرمان جهان اسلام و اسلام آمریکایی را نظام غرب بر عهده گرفته است، بیان کرد: بی‌دلیل و بی‌جهت همین گروه‌های تکفیری و داعشی خون شیعه را می‌ریزند در حالی که ادعای اسلام می‌کنند.

ستوده با بیان اینکه باید در جامعه اسلامی ما به جای این همه انشقاق و دودستگی، اتحاد و پیوند حقیقی شکل بگیرد، اضافه کرد: همه باید از فرصت معنوی ماه مبارک رمضان و شب‌های احیا که بهترین فرصت برای توبه و استغفار است، بهره گرفته و زمینه اعتلای ارزش‌های الهی را فراهم کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس اشاره کرد و ادامه داد: تلاش جدی بر این است تا یک حرکت آرمانی در همین راستا در دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین شکل گرفته و امکان بهره‌گیری از ظرفیت‌های ارزشی در مکتب اسلام بیش از گذشته فراهم آید.

انتهای پیام/62006/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول