اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران خبر داد

کشف 665 کیلوگرم تریاک در ملارد

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از توقیف خودرو حامل مواد مخدر و کشف 665 کیلوگرم تریاک در شهرستان ملارد خبر داد.

کشف 665 کیلوگرم تریاک در ملارد

به گزارش خبرگزاری فارس از غرب استان تهران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محسن خانچرلی از توقیف خودرو حامل مواد مخدر و کشف 665 کیلوگرم تریاک در شهرستان ملارد خبر داد.

 فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران اظهار کرد: صبح امروز در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر مأموران کلانتری بخش صفادشت با انجام اقدامات و کار اطلاعاتی از بارگیری یک محموله مواد افیونی از مقصد شیراز و انتقال آن به غرب استان تهران اطلاع یافتند.

وی افزود: مأموران بعد از کنترل مسیرهای ورودی و خروجی منتهی به شهرستان ملارد و صفادشت به یک دستگاه خودروی وانت نیسان مشکوک شده و آن را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران بیان کرد: مأموران انتظامی پس از توقیف خودرو و دستگیری راننده و سرنشین آن در بازرسی دقیق از آن تعداد 65 بسته 10 کیلو‌گرمی مواد مخدر از نوع تریاک به مقدار 665 کیلوگرم، دو عدد دستگاه گوشی همراه و تعداد 15 عدد سیم‌کارت صفر را کشف کردند.

خانچرلی در پایان با اشاره به اینکه مواد مکشوفه از شیراز به مقصد غرب استان تهران در حال انتقال بود، متذکر شد: با هوشیاری مأموران انتظامی شهرستان ملارد، خودرو حامل مواد مخدر توقیف شده و قاچاقچیان نیز دستگیر شدند.

انتهای پیام/3154/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول