اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان تیرماه محقق شد

تولید 7 میلیارد مترمکعب گاز در پالایشگاه جم

مدیر عامل پالایشگاه جم از تولید بیش از 7 میلیارد مترمکعب گاز در این پالایشگاه از ابتدای امسال تا پایان تیر ماه خبر داد.

تولید 7 میلیارد مترمکعب گاز در پالایشگاه جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، هادی هاشم‌زاده‌فرهنگ بعد از ظهر امروز در بازدید از پالایشگاه فجر جم اظهار داشت: پالایشگاه فجر جم از مجموعه‌های موفق و تاثیرگذار در صنعت نفت و گاز است و حجم بالای تولیدات این پالایشگاه نشان دهنده جایگاه و موقعیت این مجموعه بزرگ پالایشی است.

وی افزود: امسال در راستای افزایش میزان بهره‌وری در این پالایشگاه اقدامات بسیار خوب و قابل توجهی انجام گرفته و حجم و کیفیت تولیدات این مجموعه رشد محسوسی داشته است.

مدیرعامل پالایشگاه فجر جم خاطرنشان کرد: پالایشگاه جم بیش از 27 سال قدمت دارد و روز به روز کیفیت کار پالایشگاه و میزان تاثیرگذاری این مجموعه در صنعت نفت بیشتر و بهتر شده است.

هاشم‌زاده‌فرهنگ تصریح کرد: بر اساس آمار و ارقام موجود در شرایط کنونی بیش از 10 درصد انرژی کشور در این پالایشگاه تامین می‌شود که خود نشان دهنده جایگاه پالایشگاه جم در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی و حوزه انرژی است.

وی یادآور شد: این پالایشگاه در سال جاری بیش از 7 میلیارد مترمکعب گاز تولید کرده که این میزان تولیدات از ابتدای سال تا پایان تیرماه محقق شده است.

مدیرعامل پالایشگاه جم گفت: از این مجموع تولیدات، بالغ بر 1.8 میلیارد مترمکعب گاز در تیرماه سال جاری تولید و به نقاط مختلف ارسال شده است.

انتهای پیام/2451/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول