اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بندرعباس:

مرحوم جوذری در عملیات اطفای حریق ستاره جنوب نیز حضور داشت

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بندرعباس با اشاره به درگذشت یکی از آتش‌نشانان این سازمان، گفت: مرحوم «برکت جوذری»، در حالی در عملیات نجات 57 فرد در هتل هرمز شرکت کرد که دیروز نیز در عملیات اطفای حریق ستاره جنوب حضوری موثر داشت.

مرحوم جوذری در عملیات اطفای حریق ستاره جنوب نیز حضور داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری، فرجام دانش با اشاره به فوت آتش‌نشان پرتلاش مجموعه آتش‌نشانی این شهر، اظهار داشت: آتش‌نشانی شغلی نیست که بتوان در آن کوتاهی کرد.

وی با اشاره به سخت‌گیری‌های فراوان در جذب نیروهای آتش‌نشانی، افزود: این سخت‌گیری‌ها از نظر جسمانی، روانی و تعلیمات مورد نیاز صورت می‌گیرد، زیرا این افراد قرار است در سخت‌ترین شرایط ممکن جان افراد گیر افتاده را نجات دهند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: برکت جوذری که در عملیات اطفای حریق هتل هرمز به شهادت رسید، از نیروهای پرتلاش و دلسوز مجموعه آتش‌نشانی بود.

وی با تسلیت به خانواده، بازماندگان و همکاران این آتش‌نشان، گفت: وی از شدت فعالیت و استشمام دود و گازهای کشنده پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

مرحوم برکت جوذری آتش‌نشانی فداکار بندرعباسی

دانش با اظهار اینکه این آتش‌نشان متولد 1359 و دارای 17 سال تجربه بوده است، تصریح کرد: وی دارای چهار فروند و فرمانده شیفت ایستگاه شماره یک آتش‌نشانی بندرعباس بود که حین عملیات اطفا و نجات جان افراد در گذشت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بندرعباس ادامه داد: وی روز گذشته در عملیات ستاره جنوب نیز حضور موثری داشت و با وجود خستگی شدید در آن عملیات، بامداد امروز نیز در عملیات امداد و نجات و اطفای حریق در محل هتل هرمز حاضر شد و به فیض شهادت رسید.

انتهای پیام/88001/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول