اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل خبر داد

برگزاری 15 برنامه محوری در هفته رسانه در آمل

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل گفت: 15 برنامه محوری در هفته رسانه در این شهرستان برگزار می‌شود.

برگزاری 15 برنامه محوری در هفته رسانه در آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، محمد محمدی عصر امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: در این شهرستان شش پایگاه مجازی خبری و چهار هفته‌نامه فعالیت دارند.

وی با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی، فعالیت در عرصه خبر و تنویر افکار عمومی افزود: خبرنگاران این شهرستان با فعالیت مستمر و تلاش شبانه‌روزی‌شان از فعال‌ترین خبرنگاران مازندران هستند.

محمدی با اشاره به افتخارآفرینی خبرنگاران آملی در چهارمین جشنواره مطبوعات مازندران که سال گذشته برگزار شد، گفت: آملی‌ها در این رویداد فرهنگی و خبری پنج عنوان برتر خبرنویسی، گزارش‌نویسی و عکاسی را به نام خود ثبت کردند تا در کسب رتبه‌های برتر دومین شهر مازندران لقب گیرند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل با اعلام اینکه روز خبرنگار به‌مناسبت گرامی‌داشت شهید محمود صارمی برگزار می‌شود، ادامه داد: برگزاری مناسبت‌های روز خبرنگار در قالب هفته رسانه در این شهرستان با تصمیم‌گیری مسئولان شهری انجام شد.

این مسئول با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته رسانه از دهم تا هفدهم مرداد امسال برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: 15 برنامه متنوع در این هفته برای پاسداشت فعالیت خبرنگاران گنجانده شده است.

محمدی یادآور شد: دیدار اصحاب رسانه و خبرنگاران با امام جمعه، دیدار با پیشکسوتان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی و دیدار با خانواده‌های جانباز و شهدا از برنامه‌های هفته رسانه است همچنین همایش تجلیل از خبرنگاران عرصه خبر به‌صورت متمرکز در روز چهاردهم مرداد امسال با همکاری ستاد بزرگداشت هفته رسانه که متشکل از مسئولان شهری است، در تالار فردوس بخش دابودشت برگزار می‌شود و در آن از خدمات خبرنگاران از سوی بخشداری‌ها، شهرداری‌ها، نیروی انتظامی و ادارات و نهادهای دولتی قدردانی می‌شود.

دبیر اجرایی ستاد هفته رسانه با اعلام برگزاری مسابقه فوتسال پیشکسوتان خبر با پیشکسوتان هنرمند در زمین ورزشی مدیریت بران آمل، گفت: با هماهنگی و تلاش دفتر انجمن صنفی خبرنگاران این شهرستان آیین بزرگداشت و تجلیل خبرنگاران عضو این انجمن با حضور مسئولان و خانواده‌ اصحاب رسانه در تالار برلیان برگزار می‌شود.

محمدی به افتتاح دفتر خانه مطبوعات استان در آمل اشاره کرد و گفت: باید بیشتر از گذشته مسئولان در پاسخ‌گویی به اصحاب رسانه آماده باشند زیرا این افراد هم برای پیشرفت و تعالی جامعه اسلامی گام برمی‌دارند.

انتهای پیام/86012/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول