اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری خبر داد

تجهیز پلی‌کلینیک تخصصی امام علی (ع) شهرکرد به دستگاه اکوکاردیوگرافی پیشرفته

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری از خرید و نصب یک دستگاه اکوکاردیوگرافی پیشرفته برای پلی‌کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام علی (ع) شهرکرد خبر داد.

تجهیز پلی‌کلینیک تخصصی امام علی (ع) شهرکرد به دستگاه اکوکاردیوگرافی پیشرفته

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، اکبر سلیمانی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: با خرید و نصب دستگاه اکوکاردیوگرافی پیشرفته در پلی‌کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام علی (ع) شهرکرد، امکان ارائه خدمات‌ اکو به بیماران و مراجعان در این مرکز تشخیصی و درمانی فراهم شد. 

وی از تجهیز و راه‌اندازی بخش جراحی مغز و اعصاب، چشم، گوش، حلق و بینی بیمارستان شهدای لردگان خبر داد و افزود: این تجهیزات به همت اداره تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری خریداری و نصب شد.

سلیمانی تصریح کرد: با توجه به نیاز شهرستان لردگان و به‌منظور خدمت‌رسانی به مردم منطقه، با خرید تجهیزات پزشکی مورد نیاز و پیشرفته در بیمارستان شهدای لردگان، بخش‌های جراحی مغز و اعصاب، چشم، گوش و حلق و بینی این بیمارستان تجهیز و راه‌اندازی شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری همچنین از معرفی بیمارستان منتخب این دانشگاه در زمینه برنامه ترویج زایمان طبیعی خبر داد و افزود: از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بیمارستان ولیعصر(عج) بروجن به عنوان منتخب دانشگاه در زمینه برنامه ترویج زایمان طبیعی در یک سال نخست اجرای طرح تحول نظام سلامت معرفی شد. 

وی تصریح کرد: بیمارستان ولیعصر(عج) بروجن در سال نخست اجرای طرح تحول نظام سلامت فعالیت‌های ارزشمندی در خصوص برنامه ترویج زایمان طبیعی از مجموعه برنامه‌های طرح تحول نظام سلامت انجام داده است.

به گفته سلیمانی کاهش شاخص سزارین به میزان 11درصد، بهسازی بلوک زایمان و ایجاد فضایی مناسب برای ارائه خدمات به مادران باردار و همراهان آنان، کاهش سزارین‌های الکتیو، پیگیری و بررسی مادران باردار پرخطر از جمله فعالیت‌های شاخص صورت گرفته در بیمارستان ولیعصر بروجن به شمار می‌رود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری همچنین برگزاری کلاس‌های آمادگی برای زایمان به منظور فرهنگ‌سازی و ترویج زایمان طبیعی به‌ویژه در بارداری‌های اول، ثبت موالید در سامانه مادران و نوزادان ایرانیان، حضور فعالانه متخصصان زنان در انجام زایمان و ویزیت مادران باردار و کاهش مداخلات زایمانی را از دیگر اقدامات صورت گرفته در این بیمارستان عنوان کرد.

انتهای پیام/3145/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول