اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی شهریار خبر داد

دستگیری سارق حرفه‌ای قطعات خودرو در شهریار

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از دستگیری سارق حرفه‌ای قطعات خودرو حین سرقت و اعتراف وی به 45 فقره سرقت در نصیرآباد خبر داد.

دستگیری سارق حرفه‌ای قطعات خودرو در شهریار

به گزارش خبرگزاری فارس از غرب استان تهران به نقل از پایگاه خبری پلیس، فردین جوزانی از دستگیری سارق حرفه‌ای قطعات خودرو حین سرقت و اعتراف وی به 45 فقره سرقت در نصیرآباد خبر داد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شهریار غرب استان تهران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات خودرو در نصیرآباد شهریار، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری 17 نصیرآباد پس از چند روز کار اطلاعاتی موفق شدند متهم به هویت « ع ـ ح » را شناسایی کرده و وی را در حال باز کردن در خودرو دستگیر کنند، متهم در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده به 45 فقره سرقت قطعات خودرو از قبیل ضبط صوت، باند خودرو و موتور برق اعتراف کرد.

 جوزانی در پایان متذکر شد: شهروندان خودروهای خود را به سیستم ایمنی مجهز کرده و از نگهداری اشیا و اموال قیمتی، وجه نقد در خودروها خودداری کنند و هرگونه تردد مشکوک در اطراف خودروها را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/3154/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول